Zaposlenici DM-a i ove će godine za blagdane dobiti četrnaestu plaću te poklon bon za svako dijete u iznosu od 800 kuna za Magma trgovine, izvijestili su jučer iz te tvrtke. Uz osnovnu plaću, zaposlenici redovito dobivaju božićnicu i regres u visini svoje neto plaće, tako će božićnica u DM-u ove godine iznositi 6733 kuna. “Smatramo da uspješnost DM-a kao tvrtke najviše ovisi o zadovoljstvu zaposlenika, primarno onih koji su u izravnom kontaktu s kupcima. Upravo zbog toga DM znatno ulaže u njihovu edukaciju i motiviranost, čineći to i kroz za hrvatske prilike natprosječna primanja. Vjerujemo da smo upravo zbog takvog pristupa ove godine svrstani u sam vrh najboljih poslodavaca u Hrvatskoj”, ističe članica uprave DM-a Marinka Akrap. Potvrdu takvog pristupa, kažu u DM-u, daju i rezultati mystery shoppinga. Nedavno ga je provela agencija Heraklea ocijenivši uslugu DM-a vodećom u Hrvatskoj. Kao najveću prednost kupci, a prošle godine bilo ih je 16 milijuna, ističu ljubezno i spretno osoblje, te pravovremeno prepoznavanje njihovih potreba.
Zaposlenici DM-a i ove će godine za blagdane dobiti četrnaestu plaću te poklon bon za svako dijete u iznosu od 800 kuna za Magma trgovine, izvijestili su jučer iz te tvrtke. Uz osnovnu plaću, zaposlenici redovito dobivaju božićnicu i regres u visini svoje neto plaće, tako će božićnica u DM-u ove godine iznositi 6733 kuna. “Smatramo da uspješnost DM-a kao tvrtke najviše ovisi o zadovoljstvu zaposlenika, primarno onih koji su u izravnom kontaktu s kupcima. Upravo zbog toga DM znatno ulaže u njihovu edukaciju i motiviranost, čineći to i kroz za hrvatske prilike natprosječna primanja. Vjerujemo da smo upravo zbog takvog pristupa ove godine svrstani u sam vrh najboljih poslodavaca u Hrvatskoj”, ističe članica uprave DM-a Marinka Akrap. Potvrdu takvog pristupa, kažu u DM-u, daju i rezultati mystery shoppinga. Nedavno ga je provela agencija Heraklea ocijenivši uslugu DM-a vodećom u Hrvatskoj. Kao najveću prednost kupci, a prošle godine bilo ih je 16 milijuna, ističu ljubezno i spretno osoblje, te pravovremeno prepoznavanje njihovih potreba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu