Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Zaposlenicima DM-a četrnaesta plaća

Autor: Božica Babić
28. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Zaposlenici DM-a i ove će godine za blagdane dobiti četrnaestu plaću te poklon bon za svako dijete u iznosu od 800 kuna za Magma trgovine, izvijestili su jučer iz te tvrtke. Uz osnovnu plaću, zaposlenici redovito dobivaju božićnicu i regres u visini svoje neto plaće, tako će božićnica u DM-u ove godine iznositi 6733 kuna. “Smatramo da uspješnost DM-a kao tvrtke najviše ovisi o zadovoljstvu zaposlenika, primarno onih koji su u izravnom kontaktu s kupcima. Upravo zbog toga DM znatno ulaže u njihovu edukaciju i motiviranost, čineći to i kroz za hrvatske prilike natprosječna primanja. Vjerujemo da smo upravo zbog takvog pristupa ove godine svrstani u sam vrh najboljih poslodavaca u Hrvatskoj”, ističe članica uprave DM-a Marinka Akrap. Potvrdu takvog pristupa, kažu u DM-u, daju i rezultati mystery shoppinga. Nedavno ga je provela agencija Heraklea ocijenivši uslugu DM-a vodećom u Hrvatskoj. Kao najveću prednost kupci, a prošle godine bilo ih je 16 milijuna, ističu ljubezno i spretno osoblje, te pravovremeno prepoznavanje njihovih potreba.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zaposlenici DM-a i ove će godine za blagdane dobiti četrnaestu plaću te poklon bon za svako dijete u iznosu od 800 kuna za Magma trgovine, izvijestili su jučer iz te tvrtke. Uz osnovnu plaću, zaposlenici redovito dobivaju božićnicu i regres u visini svoje neto plaće, tako će božićnica u DM-u ove godine iznositi 6733 kuna. “Smatramo da uspješnost DM-a kao tvrtke najviše ovisi o zadovoljstvu zaposlenika, primarno onih koji su u izravnom kontaktu s kupcima. Upravo zbog toga DM znatno ulaže u njihovu edukaciju i motiviranost, čineći to i kroz za hrvatske prilike natprosječna primanja. Vjerujemo da smo upravo zbog takvog pristupa ove godine svrstani u sam vrh najboljih poslodavaca u Hrvatskoj”, ističe članica uprave DM-a Marinka Akrap. Potvrdu takvog pristupa, kažu u DM-u, daju i rezultati mystery shoppinga. Nedavno ga je provela agencija Heraklea ocijenivši uslugu DM-a vodećom u Hrvatskoj. Kao najveću prednost kupci, a prošle godine bilo ih je 16 milijuna, ističu ljubezno i spretno osoblje, te pravovremeno prepoznavanje njihovih potreba.

Autor: Božica Babić
28. studeni 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close