Prema rezultatima gemiusAudience istraživanja (Valicon i Gemius S.A.) zabilježen je povećan posjet kod uglavnom svih hrvatskih portala. Najposjećeniji hrvatski portali i u rujnu su bili tportal.hr (561.961 stvarni posjetitelj) i net.hr (548.266). Na trećem mjestu je blog.hr sa 418.013 stvarnih posjetitelja, a njih 394.191 posjetilo je index.hr u rujnu. Poslovni.hr i dalje je najposjećeniji hrvatski poslovni portal, a u rujnu su ga barem jednom otvorila rekordna 134.382 posjetitelja, što ga je dovelo na 14. mjesto. Isto istraživanje mjesec dana prije zabilježilo je 95.205 stvarnih posjetitelja na stranicama poslovni.hr, što je i tada bilo povećanje broja posjetitelja za oko deset tisuća. U rujnu se, međutim, broj posjetitelja internetskih stranica Poslovnog dnevnika povećao za gotovo 40.000. U rujnu je isto istraživanje zabilježilo čak 1,024.436 hrvatskih korisnika Interneta, što je pet posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Podaci istraživanja pokazuju kako se 66 posto hrvatskih korisnika Interneta tjedno ili češće informira upravo putem Interneta, bilo da prate novosti, dnevne informacije ili da čitaju online novinska izdanja. Muškarci u toj skupini nešto češće pregledavaju takve sadržaje (38 posto), a žene nešto manje (28 posto). Muškarci pak tjedno pregledaju 393 stranice, a žene 20 stranica više. Posljednje analize gemiusAudience istraživanja pokazala su da je 27. rujna bilo najviše korisnika Interneta u čitavom mjesecu. Toga dana zabilježeno je 350.904 hrvatska korisnika Interneta. Najmanje ih je bilo 1. i 2. rujna, nešto manje od 200.000.
Poslovni.hr – u rujnu imao 134.382 stvarna posjetitelja čime je među poslovnim portalima zadržao prvo mjesto
Prema rezultatima gemiusAudience istraživanja (Valicon i Gemius S.A.) zabilježen je povećan posjet kod uglavnom svih hrvatskih portala. Najposjećeniji hrvatski portali i u rujnu su bili tportal.hr (561.961 stvarni posjetitelj) i net.hr (548.266). Na trećem mjestu je blog.hr sa 418.013 stvarnih posjetitelja, a njih 394.191 posjetilo je index.hr u rujnu. Poslovni.hr i dalje je najposjećeniji hrvatski poslovni portal, a u rujnu su ga barem jednom otvorila rekordna 134.382 posjetitelja, što ga je dovelo na 14. mjesto. Isto istraživanje mjesec dana prije zabilježilo je 95.205 stvarnih posjetitelja na stranicama poslovni.hr, što je i tada bilo povećanje broja posjetitelja za oko deset tisuća. U rujnu se, međutim, broj posjetitelja internetskih stranica Poslovnog dnevnika povećao za gotovo 40.000. U rujnu je isto istraživanje zabilježilo čak 1,024.436 hrvatskih korisnika Interneta, što je pet posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Podaci istraživanja pokazuju kako se 66 posto hrvatskih korisnika Interneta tjedno ili češće informira upravo putem Interneta, bilo da prate novosti, dnevne informacije ili da čitaju online novinska izdanja. Muškarci u toj skupini nešto češće pregledavaju takve sadržaje (38 posto), a žene nešto manje (28 posto). Muškarci pak tjedno pregledaju 393 stranice, a žene 20 stranica više. Posljednje analize gemiusAudience istraživanja pokazala su da je 27. rujna bilo najviše korisnika Interneta u čitavom mjesecu. Toga dana zabilježeno je 350.904 hrvatska korisnika Interneta. Najmanje ih je bilo 1. i 2. rujna, nešto manje od 200.000.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu