Za poslovnu 2006/07. godinu (obračun se veže uz rujan) DM Hrvatska je ostvario promet u visini 1,286 milijardi kuna ili 16 posto bolje od rezultata iz prethodne godine, izvijestio je jučer direktor Mirko Mrakužić. U tom su razdoblju u 11 novih trgovina te u dogradnju 8000 četvornih metara logističkog centra investirali 70 milijuna kuna, a broj zaposlenih povećali za 142. Sve investicije DM Hrvatska realizira iz tekućeg poslovanja, nema duga prema financijskim institucijama, rekao je Mrakužić. U idućih godinu dana najavio je otvaranje 20 novih trgovina za što će biti utrošen 61,5 milijun kuna. Mrakužić očekuje neto dobit na razini prethodne godine, oko 80 milijuna kuna. Konačan iznos nije poznat jer još nije gotova bilanca, pojasnio je. Danas DM Hrvatska u 40 gradova raspolaže sa 94 trgovine i ukupno zapošljava 730 radnika. Prosječna plaća osoblja zaposlenog u izravnoj trgovini rasla je pet posto u odnosu na godinu prije i iznosi 6733 (netto) kune. Svaki zaposlenik povrh toga u visini neto plaće dobije još Božićnicu i regres. “Trgovci su na hrvatskom tržištu neopravdano gurnuti među najlošije plaćene struke, na tržištu ima mjesta za veće plaće što uostalom DM Hrvatska i izravno svjedoči”, smatra Mrakužić. Loši ulazni cjenici, visoki troškovi poslovanja zbog neorganiziranosti ili nešto treće, važno i poznato vlasnicima maloprodajnih lanaca, neki su od razloga niskih plaća kod konkurencije, misli direktor DM Hrvatska. U protekloj godini DM Hrvatska je poslužio 16 milijuna kupaca, milijun više nego godinu prije. “Vlastitim konceptom cjenovne politike, koja nije bazirana na vikend akcijama nego 1000 odabranih proizvoda ima ‘dobru cijenu’ najmanje četiri mjeseca, kupcima smo kroz godinu dana uštedjeli 15 milijuna kuna”, pohvalio se Mrakužić.
Posebno je spomenuo istraživanje (provela agencija Puls) u kojemu je 65 posto ispitanika odgovorilo da je DM najpoznatija prodavaonica kozmetike, dok je najbliži konkurent dobio samo šest posto. I u prepoznavanju DM-a kao prodavaonice zdrave hrane, za što se izjasnilo 12 posto anketiranih, osvojili su prvo mjesto dok je drugoplasirani dobio povjerenje 10 posto ispitanika. U DM-u Hrvatska ocjenjuju: u asortimanu drogerije i kozmetike drže oko 20 posto tržišta, dok im u broju poslovnica pripada 80 posto udjela. Hrvatsko tržište ima potencijal daljnjeg snažnog rasta, mjesta ima i za njih i za konkurenciju, uvjeren je Mrakužić. Navodi: Beč ima 200 drogerija, a kada je tvrtka DM poslovno startala procjenjivalo se da je za cijelu Austriju dostatno osam trgovina. U četiri godine aktivnosti na tržištu Srbije, logističkom potporom DM Hrvatska, otvoreno je 18, a za dvije godine u BiH osam trgovina. Krajem godine kreće i pilot projekt za Rumunjsku, prva DM prodavaonica u Temišvaru, dok bi tržište Bugarske moglo doći na red početkom 2009. najavio je Mrakužić ističući da će DM Hrvatska i u idućoj godini zapaženu pozornost davati društveno odgovornim projektima.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu