Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Coface Hrvatska predstavio svoje usluge u Splitu

Autor: Sandra Livajić
18. listopad 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Na prezentaciji su predstavljene usluge te je demonstrirana online baza podataka hrvatske podružnice

Tvrtka Coface Hrvatska u suradnji s HGK – Županijskom komorom Split jučer je u Splitu predstavila svoje usluge. Tvrtka Coface Hrvatska članica je Coface srednja Europa Holding AG, a pruža cjelovita rješenja za upravljanje rizikom radi izgradnje i zaštite poslovnih odnosa, koje uključuju poslovne informacije, profiliranje kupaca, upravljanje i naplatu potraživanja. Na prezentaciji su predstavljene usluge tvrtke Coface Hrvatska te je demonstrirana online baza podataka, a djelatnici tvrtke bili su na raspolaganju za pitanja i odgovore.Coface je vodeći dobavljač usluga za poslovne informacije i upravljanje potraživanjima u srednjoj i istočnoj Europi. Uprava tvrtke osnovane 1990. godine je u Beču. Aktivnosti Cofacea pokrivaju cijeli ciklus od profiliranja kupaca, preko bonitetnih izvješća do upravljanja potraživanjima. Moderna baza podataka ICON sadrži online informacije o 4,8 milijuna poslovnih subjekata u srednjoj i istočnoj Europi, a 250 stručnjaka Cofacea obavlja opsežna istraživanja i usko surađuju s kreditnim osiguravateljima. Preko Eurogatea povezani su i sa stručnjacima u cijeloj zapadnoj Europi te imaju pristup u dodatnih 8 milijuna bonitetnih izvješća. Usluge upravljanja potraživanjima Coface Hrvatske pokrivaju proceduru cijelog potraživanja, od generiranja, peko slanja faktura i pisma opomene do naplate nepodmirenih iznosa. Usluga upravljanja potraživanjima ili postupak prije naplate sastoji se od telefonskoga kontakta s dužnikom. Dužnik se kontaktira nekoliko dana prije dospijeća fakture kako bi se utvrdilo je li ju primio te nekoliko dana nakon dospijeća fakture kako bi se potvrdila uplata ili ubrzalo plaćanje. Telefonski kontakt traje do maksimalno 30 dana. Nakon razdoblja od 30 dana ili prema dogovoru s klijentom kreće se u standardni postupak naplate potraživanja koji se sastoji od slanja više opomena dužniku, zatim telefonskoga kontakta s dužnikom i sastanaka s dužnikom po potrebi. Postupak naplate potraživanja traje maksimalno 90 dana. Klijent se svakih 30 dana kronološki izvješćuje o statusu slučaja. Nakon 90 dana klijent dobiva statusno izvješće slučaja. Poslovna izvješća tvrtke nude informacije koje pomažu klijentima u procjeni potencijalnih poslovnih odnosa i u kategorizaciji trgovačkih partnera na temelju njihove povijesti plaćanja i kreditne sposobnosti.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tvrtka Coface Hrvatska u suradnji s HGK – Županijskom komorom Split jučer je u Splitu predstavila svoje usluge. Tvrtka Coface Hrvatska članica je Coface srednja Europa Holding AG, a pruža cjelovita rješenja za upravljanje rizikom radi izgradnje i zaštite poslovnih odnosa, koje uključuju poslovne informacije, profiliranje kupaca, upravljanje i naplatu potraživanja. Na prezentaciji su predstavljene usluge tvrtke Coface Hrvatska te je demonstrirana online baza podataka, a djelatnici tvrtke bili su na raspolaganju za pitanja i odgovore.Coface je vodeći dobavljač usluga za poslovne informacije i upravljanje potraživanjima u srednjoj i istočnoj Europi. Uprava tvrtke osnovane 1990. godine je u Beču. Aktivnosti Cofacea pokrivaju cijeli ciklus od profiliranja kupaca, preko bonitetnih izvješća do upravljanja potraživanjima. Moderna baza podataka ICON sadrži online informacije o 4,8 milijuna poslovnih subjekata u srednjoj i istočnoj Europi, a 250 stručnjaka Cofacea obavlja opsežna istraživanja i usko surađuju s kreditnim osiguravateljima. Preko Eurogatea povezani su i sa stručnjacima u cijeloj zapadnoj Europi te imaju pristup u dodatnih 8 milijuna bonitetnih izvješća. Usluge upravljanja potraživanjima Coface Hrvatske pokrivaju proceduru cijelog potraživanja, od generiranja, peko slanja faktura i pisma opomene do naplate nepodmirenih iznosa. Usluga upravljanja potraživanjima ili postupak prije naplate sastoji se od telefonskoga kontakta s dužnikom. Dužnik se kontaktira nekoliko dana prije dospijeća fakture kako bi se utvrdilo je li ju primio te nekoliko dana nakon dospijeća fakture kako bi se potvrdila uplata ili ubrzalo plaćanje. Telefonski kontakt traje do maksimalno 30 dana. Nakon razdoblja od 30 dana ili prema dogovoru s klijentom kreće se u standardni postupak naplate potraživanja koji se sastoji od slanja više opomena dužniku, zatim telefonskoga kontakta s dužnikom i sastanaka s dužnikom po potrebi. Postupak naplate potraživanja traje maksimalno 90 dana. Klijent se svakih 30 dana kronološki izvješćuje o statusu slučaja. Nakon 90 dana klijent dobiva statusno izvješće slučaja. Poslovna izvješća tvrtke nude informacije koje pomažu klijentima u procjeni potencijalnih poslovnih odnosa i u kategorizaciji trgovačkih partnera na temelju njihove povijesti plaćanja i kreditne sposobnosti.

Autor: Sandra Livajić
18. listopad 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close