Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Pan ovog ljeta otvorio roštilj parkove u Hrvatskoj

Autor: Darko Bičak
26. rujan 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Brend Pivovare Carlsberg Croatia, Pan, tijekom ljeta je u kontinentalnom dijelu Hrvatske otvorio Pan-roštilj parkove. Tako su roštilj parkovi otvoreni u Sisku (kupalište Zibel), Đakovu (gradsko jezero Borovik), Čakovcu (Kuršanec, izletište Vrbi), Koprivnici (jezero Šoderica) i Virovitici (Virovitički ribnjaci). Na tim izletištima su trajno postavljena po dva dvostrana roštilja, te je svim posjetiteljima omogućeno da u svakom trenutku pripreme meni te uživaju u dobrom društvu i osvježenju. U Koprivnici navode da je svako otvaranje bilo posebno obilježeno prigodonm roštiljadom, uz zabavne igre i mnoštvo Pan-nagrada, ali ono što posebno raduje Pivovaru Carlsberg Croatia je da je ideju u potpunosti prihvatila lokalna zajednica, te da su Pan-roštilj parkovi zaživjeli kao mjesta trajnoga veselja i druženja. Pivovara Carlsberg Croatia predstavila je brend Pan hrvatskom tržištu 1997., a njegov kontinuirani rast učinio ga je najbrže rastućim brendom u mainstream segmentu piva. U skladu sa zahtjevima tržišta, 2004. na tržište se uvodi Pan BEZ, bezalkoholno pivo koje unatoč količini alkohola od 0,5 % vol. potrošačima nudi pivski okus.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Brend Pivovare Carlsberg Croatia, Pan, tijekom ljeta je u kontinentalnom dijelu Hrvatske otvorio Pan-roštilj parkove. Tako su roštilj parkovi otvoreni u Sisku (kupalište Zibel), Đakovu (gradsko jezero Borovik), Čakovcu (Kuršanec, izletište Vrbi), Koprivnici (jezero Šoderica) i Virovitici (Virovitički ribnjaci). Na tim izletištima su trajno postavljena po dva dvostrana roštilja, te je svim posjetiteljima omogućeno da u svakom trenutku pripreme meni te uživaju u dobrom društvu i osvježenju. U Koprivnici navode da je svako otvaranje bilo posebno obilježeno prigodonm roštiljadom, uz zabavne igre i mnoštvo Pan-nagrada, ali ono što posebno raduje Pivovaru Carlsberg Croatia je da je ideju u potpunosti prihvatila lokalna zajednica, te da su Pan-roštilj parkovi zaživjeli kao mjesta trajnoga veselja i druženja. Pivovara Carlsberg Croatia predstavila je brend Pan hrvatskom tržištu 1997., a njegov kontinuirani rast učinio ga je najbrže rastućim brendom u mainstream segmentu piva. U skladu sa zahtjevima tržišta, 2004. na tržište se uvodi Pan BEZ, bezalkoholno pivo koje unatoč količini alkohola od 0,5 % vol. potrošačima nudi pivski okus.

Autor: Darko Bičak
26. rujan 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close