Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Novi trgovački centar Mandi u Zagrebu

Autor: Darko Bičak
10. rujan 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Dragutin Mamić nakon Mercatonea otvara još jedan talijanski trgovački centar u Zagrebu veličine 30.000 četvornih metara

Čovjek koji je “kumovao” dolasku prvog, u pravom smislu europskog, trgovačkog lanaca Mercatonea u Hrvatsku prvog dana 1999. godine, Dragutin Mamić, krajem ovog mjeseca “kumuje” još jednom sličnom projektu. Naime, krajem mjeseca bi se na zagrebačkom Žitnjaku trebao otvoriti trgovački centar Mandi koji će se prostirati na 30.000 četvornih metara prostora. Čak trećinu te površine zauzimat će prodajni prostor s namještajem i potrepštinama za opremanje doma. Tako će uz Kiku, Lesninu i Solidum Zagreb dobiti i Mandi, još jedan trgovački centar namještaja koji mnogi smatraju talijanskom varijantom švedske Ikee. U centru će u simulirajućem stanu biti izložen cjelokupan asortiman, a namještaj će se preuzimati u praktičnim kutijama odmah nakon kupnje. Ostali prostor zauzimat će pak 52 ostale trgovine i pet ugostiteljskih objekata. Na više od 100 četvornih metara posjetiteljima trgovačkog centra na raspolaganju će biti ljekarna Dvoržak, četvrti po veličini privatni ljekarnički lanac u državi s velikim izborom farmaceutskih proizvoda i naočala. Svoje mjesto u centru naći će i nezaobilazna trgovina u takvim prostorima DM-drogerie markt, s ponudom proizvoda iz područja ljepote, zdravlja i njege za lice i tijelo, kućanstva, dječjeg program i ostalog. Posjetiteljima su na raspolganju i mjenjačnica Exclusive change te kladionica Favorit. U trgovačkom centru Mandi svoju će ponudu elektroničkih uređaja posjetiteljima predstaviti i “HG Spot” gdje će se na oko 1000 četvornih metara naći više prodajnih cjelina: odjel računala, telefonije, fotoodjel, video i audio odjel, te ostalo (kabeli, literatura). Investitor centra je Talijan Maurizzio Zamparini koji je tvrtku Mandi, što u talijanskom kolokvijalnom govoru znači pozdrav poput zagrebačkog “servus”, osnovao 2004. godine u Italiji. Sam Zamparini je poznatiji kao bivši vlasnik Mercatonea koji je 2003. prodao francuskom poslovnom partneru i nogometnog kluba Palermo, koji je na hrvatsko tržište stigao još 1999. godine kada je u Donjem Stupniku otvorio prvi u Hrvatskoj Mercatone Emmezeta. Nakon prodaje Mercatonea Dragutin Mamić (64) se, prema vlastitim riječima, planirao povući u mirovinu, no predomislio se na molbu Zamparinija s kojim ga osim posla veže i prijateljstvo. “Nakon 45 godina radnog staža, od čega 33 u Ledu, naradio sam se i bio sam spreman za mirovinu, koju sam zamrznuo. No kada me Maurizzio Zamparini, s kojim sam otvorio Mercatone, zamolio da kao specijalni savjetnik sudjelujem u ovom novom projektu, nisam ga mogao odbiti”, kaže Mamić, formalno u poziciji savjetnika uprave. Dobru situaciju očekuje i od novog centra, posebno od trgovine namještaja, za koju kaže da se uspješno može nositi s konkurencijom jer da za kvalitetnu robu, namještaj, uvijek postoji tržište, pogotovo ako je po povoljnoj cijeni.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Zagreb nema dovoljno trgovačkih centara?

Čovjek koji je “kumovao” dolasku prvog, u pravom smislu europskog, trgovačkog lanaca Mercatonea u Hrvatsku prvog dana 1999. godine, Dragutin Mamić, krajem ovog mjeseca “kumuje” još jednom sličnom projektu. Naime, krajem mjeseca bi se na zagrebačkom Žitnjaku trebao otvoriti trgovački centar Mandi koji će se prostirati na 30.000 četvornih metara prostora. Čak trećinu te površine zauzimat će prodajni prostor s namještajem i potrepštinama za opremanje doma. Tako će uz Kiku, Lesninu i Solidum Zagreb dobiti i Mandi, još jedan trgovački centar namještaja koji mnogi smatraju talijanskom varijantom švedske Ikee. U centru će u simulirajućem stanu biti izložen cjelokupan asortiman, a namještaj će se preuzimati u praktičnim kutijama odmah nakon kupnje. Ostali prostor zauzimat će pak 52 ostale trgovine i pet ugostiteljskih objekata. Na više od 100 četvornih metara posjetiteljima trgovačkog centra na raspolaganju će biti ljekarna Dvoržak, četvrti po veličini privatni ljekarnički lanac u državi s velikim izborom farmaceutskih proizvoda i naočala. Svoje mjesto u centru naći će i nezaobilazna trgovina u takvim prostorima DM-drogerie markt, s ponudom proizvoda iz područja ljepote, zdravlja i njege za lice i tijelo, kućanstva, dječjeg program i ostalog. Posjetiteljima su na raspolganju i mjenjačnica Exclusive change te kladionica Favorit. U trgovačkom centru Mandi svoju će ponudu elektroničkih uređaja posjetiteljima predstaviti i “HG Spot” gdje će se na oko 1000 četvornih metara naći više prodajnih cjelina: odjel računala, telefonije, fotoodjel, video i audio odjel, te ostalo (kabeli, literatura). Investitor centra je Talijan Maurizzio Zamparini koji je tvrtku Mandi, što u talijanskom kolokvijalnom govoru znači pozdrav poput zagrebačkog “servus”, osnovao 2004. godine u Italiji. Sam Zamparini je poznatiji kao bivši vlasnik Mercatonea koji je 2003. prodao francuskom poslovnom partneru i nogometnog kluba Palermo, koji je na hrvatsko tržište stigao još 1999. godine kada je u Donjem Stupniku otvorio prvi u Hrvatskoj Mercatone Emmezeta. Nakon prodaje Mercatonea Dragutin Mamić (64) se, prema vlastitim riječima, planirao povući u mirovinu, no predomislio se na molbu Zamparinija s kojim ga osim posla veže i prijateljstvo. “Nakon 45 godina radnog staža, od čega 33 u Ledu, naradio sam se i bio sam spreman za mirovinu, koju sam zamrznuo. No kada me Maurizzio Zamparini, s kojim sam otvorio Mercatone, zamolio da kao specijalni savjetnik sudjelujem u ovom novom projektu, nisam ga mogao odbiti”, kaže Mamić, formalno u poziciji savjetnika uprave. Dobru situaciju očekuje i od novog centra, posebno od trgovine namještaja, za koju kaže da se uspješno može nositi s konkurencijom jer da za kvalitetnu robu, namještaj, uvijek postoji tržište, pogotovo ako je po povoljnoj cijeni.

Zagreb nema dovoljno trgovačkih centara?

U Zagrebu je od 2002. sagrađeno 270.000 četvornih metara neto trgovačkog prostora, a tvrtke koje posluju nekretninama tvrde da će do kraja ovoga desetljeća glavni grad Hrvatske imati oko pola milijuna četvornih metara novih prodajnih površina. Procjenjuje se da će se sljedećih nekoliko godina u Hrvatskoj sagraditi više od milijun četvornih metara trgovačkih kapaciteta, a osim velikih gradskih središta kao što su Zagreb, Rijeka, Split i Osijek, na meti su i ostali gradovi. Ako se gledaju podaci o prodajnoj površini po broju stanovnika, tada se može reći da još ima mjesta za nove centre jer je kod nas još 4 do 5 puta manje prodajnih površina nego drugdje. Austrija ima oko 250 kvadrata prodajne površine na 1000 stanovnika, Češka oko 200, Slovenija i Slovačka malo manje od 100, a Hrvatska tek nešto manje od 50.

Autor: Darko Bičak
10. rujan 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close