Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Unilever prodaje europski dio poslovanja smrznutom hranom

Autor: Poslovni.hr
10. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —

AMSTERDAM – Britansko-nizozemski proizvođač roba široke potrošnje Unilever jučer je izvijestio o 35-postotnom rastu neto dobiti u 2005. i planovima o prodaji većeg dijela svoga poslovanja sa smrznutom hranom u Europi.
Dobit kompanije lani je dosegnula 3,9 milijardi eura, što je dijelom rezultat izvanrednog dobitka u iznosu 458 milijuna eura od prodaje Unilever Cosmetics Internationala u prošloj godini. Bez jednokratnih stavki, neto dobit iznosila je 3,5 milijardi eura, što je povećanje od 21 posto u odnosu na godinu prije. Ukupna zarada po dionici uvećana je u 2005. za 37 posto, na 3,88 eura. Osim rezultata poslovanja, taj je najveći svjetski proizvođač sladoleda i sapuna objavio kako namjerava prodati europski dio poslovanja smrznutom hranom koji uključuje brendove Inglo, Findus i BirdsEye jer su teže ostvarivali profit. No kompanija planira zadržati poslovanje sa smrznutom hranom u Italiji. Prodaja Unileverovih 400 ključnih brendova, uključujući Lipton čajeve, sapun Dove i umake Knorr, porasla je lani tri posto dosegnuvši 39,67 milijardi eura. U Europi su prihodi Unilevera smanjeni za 4,6 posto, na 3,9 milijardi eura, zahvaljujući i dalje slaboj potražnji, dok su na području Južne i Sjeverne Amerike uvećani za 11,4 posto, na 3,5 milijardi eura, posebno radi porasta prodaje proizvoda za osobnu njegu u toj regiji. Operativna dobit kompanije u svijetu porasla je za 25 posto, na 5,3 milijarde eura.
“Bilježimo povratak snažnom rastu u sektoru proizvoda za osobnu njegu, kao i na novim i tržištima u razvoju. Izvedba u Europi poboljšana je u odnosu na godinu prije”, kazao je u priopćenju izvršni direktor Patrick Cescau.
(H)

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

AMSTERDAM – Britansko-nizozemski proizvođač roba široke potrošnje Unilever jučer je izvijestio o 35-postotnom rastu neto dobiti u 2005. i planovima o prodaji većeg dijela svoga poslovanja sa smrznutom hranom u Europi.
Dobit kompanije lani je dosegnula 3,9 milijardi eura, što je dijelom rezultat izvanrednog dobitka u iznosu 458 milijuna eura od prodaje Unilever Cosmetics Internationala u prošloj godini. Bez jednokratnih stavki, neto dobit iznosila je 3,5 milijardi eura, što je povećanje od 21 posto u odnosu na godinu prije. Ukupna zarada po dionici uvećana je u 2005. za 37 posto, na 3,88 eura. Osim rezultata poslovanja, taj je najveći svjetski proizvođač sladoleda i sapuna objavio kako namjerava prodati europski dio poslovanja smrznutom hranom koji uključuje brendove Inglo, Findus i BirdsEye jer su teže ostvarivali profit. No kompanija planira zadržati poslovanje sa smrznutom hranom u Italiji. Prodaja Unileverovih 400 ključnih brendova, uključujući Lipton čajeve, sapun Dove i umake Knorr, porasla je lani tri posto dosegnuvši 39,67 milijardi eura. U Europi su prihodi Unilevera smanjeni za 4,6 posto, na 3,9 milijardi eura, zahvaljujući i dalje slaboj potražnji, dok su na području Južne i Sjeverne Amerike uvećani za 11,4 posto, na 3,5 milijardi eura, posebno radi porasta prodaje proizvoda za osobnu njegu u toj regiji. Operativna dobit kompanije u svijetu porasla je za 25 posto, na 5,3 milijarde eura.
“Bilježimo povratak snažnom rastu u sektoru proizvoda za osobnu njegu, kao i na novim i tržištima u razvoju. Izvedba u Europi poboljšana je u odnosu na godinu prije”, kazao je u priopćenju izvršni direktor Patrick Cescau.
(H)

Autor: Poslovni.hr
10. veljača 2006. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close