Superbrzi vlak Eurostar stigao je jučer iz Pariza u London u rekordnom vremenu od dva sata, 3 minute i 39 sekundi, na svom prvom putovanju novom trasom od pariškog kolodvora Gare du Nord do modernog londonskog terminala St. Pancras. Svečani vlak koji je s pariškog Gare du Nord krenuo u 10.44 sati po srednjoeuropskom vremenu stigao je na kolodvor St. Pancras u središtu Londona u 12.47 sati po istom vremenu, prešavši za to vrijeme udaljenost od 492 kilometra. Posebni vlak u kojemu su bili čelnici željezničke tvrtke i novinari obilježio je preseljenje londonskog terminala Eurostara s kolodvora Waterloo, južno od Temze, na St. Pancras. Pruga će službeno biti puštena u promet u noći sa 13. na 14. studenog. Redovni putnici Eurostara morat će pak pričekati do tog dana kako bi se provozali prugom od Gare du Nord do Saint Pancrasa, za što će im u prosjeku trebati dva sata i 15 minuta, odnosno dvadeset minuta manje nego za sadašnje putovanje od Gare du Nord do Waterlooa. Superbrzi vlak inače dostiže brzinu od 300 kilometara na sat, a cijena povratne karte od Londona do Pariza iznosi 59 funti. Više od 110.000 ljudi već je rezerviralo karte za putovanje novom linijom u razdoblju od 14. studenog do 25. prosinca, gotovo dvostruko više nego u istom lanjskom razdoblju, navedeno je u priopćenju Eurostara. U kompaniji poručuju kako je putnicima sada isplativije koristiti željeznicu na relaciji London – Pariz nego avion jer je jeftinija te nema odgađanja putovanja i strogih kontrola, dok je vrijeme dolaska gotovo jednako. “Danas je Britanija ušla u europski klub superbrzih vlakova”, naglasio je predsjednik uprave Eurostara Richard Brown, dodavši da će putovanja između gradova biti kudikamo brža i ugodnija. Prema njegovim riječima, do 2010. godine Eurostarovu željeznicu koristit će godišnje više od 10 milijuna ljudi. Vodstvo kompanije London and Continental Railways (LCR), zadužene za izgradnju nove pruge, izjavilo je kako su to prve nove tračnice u Velikoj Britaniji nakon sto godina. Glasnogovornik LCR-a je napomenuo kako tvrtka ima obvezu vratiti dio od 5,8 milijardi funti uloženog državnog novca.
Do Bruxellesa Eurostar jeftiniji od Ryanaira

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu