Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Carlsberg Croatia: veći volumen prodaje za 29,4%

Autor: Darko Bičak
09. kolovoz 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Pivovara iz Koprivnice donosi u Hrvatsku irska piva Guinness, Kilkenny i Harp

U prvom polugodištu 2007. godine ukupan volumen prodaje kompanije Carlsberg Croatia iznosio je 304.326 hektolitara piva, što je povećanje od 19,1 posto u odnosu na isti period 2006., izvjestili su iz koprivničke pivovare. Sam volumen prodaje u Hrvatskoj porastao je 29,4 posto, dok je u istom razdoblju, ukupno hrvatsko tržište piva zabilježilo rast od 6,69 posto. Tržišni udio Carlsberg Croatia na domaćem tržištu je 15,33 posto, dok je u istom razdoblju 2006. iznosio 12,63 posto. Predsjednik Uprave Carlsberg Croatia, Isaac Sheps, povodom objave rezultata prvog polugodišta izjavio je da su u toj pivovari “posvećeni oduševljavanju svojih potrošača s najkvalitetnijim proizvodima i uslugama te najinovativnijim i najkreativnijim duhom”. Iz Koprivnice navode da iskustvo koje osiguravaju njihovi brandovi i proizvodi privlači sve više potrošača te samim tim i doprinosi ovakvim poslovnim rezultatima. Da bi održali takav trend, U Carlsbergu su početkom lipnja, u njihovij koprivničkoj pivovari, instalirali nove, dodatne proizvodne uređaje kako bi povećali kapacitet, što je dio ovogodišnjih ulaganja od šest milijuna eura. Također, nedavno su u svoj asortiman uveli i slavne premium brandove Guinness, Kilkenny i Harp, čime je snažno ojačana ponuda premium brandova kompanije Carlsberg Croatia.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Iz Koprivnice su također objavili da od sada ponuda premium brandova kompanije Carlsberg Croatia postaje bogatija za tri nova vrhunska branda piva. Koprivnička pivovara počela je uvoziti i distribuirati na hrvatskom tržištu slavne, visokokvalitetne irske pivske brandove – Guinness, Kilkenny i Harp. Iako svaki pivoljubac zna o čemu se radi kad se spomene Guinness, za one neupučenije nije naodmet spomenuti da je to pivo “gornjeg” vrenja (engl. stout) s okusom prženog ječma, a poznato je po svojoj tamnoj boji i kremastoj pjeni. Guinness je najprodavanije stout pivo na svijetu te se danas prodaje u više od sto pedeset zemalja svijeta. Svakodnevno se konzumira više od deset milijuna čaša Guinnessa. Kilkenny Irish Beer je srednje tamno pivo također “gornjeg” vrenja (engl. ale) koje svoje ime duguje poznatom pivarskom gradu Kilkennyju. Zahvaljujući svom osobitom okusu, Kilkenny iz dana u dan širi svoju popularnost u svijetu. Dok je pak premium lager Harp najprodavanije irsko pivo u tržišnom segmentu lager piva. Carlsberg Croatia danas zapošljava više od 300 zaposlenika, a udio koji ostvaruje na domaćem tržištu iznosi oko 15 posto te bilježi kontinuirani rast i danas je treća pivovara na hrvatskom tržištu. Asortiman proizvoda sastoji se od internacionalnih, regionalnih i lokalnih brandova – Carlsberg, Tuborg Gold, Tuborg Green, Pan, Podravka i Kaj.

U prvom polugodištu 2007. godine ukupan volumen prodaje kompanije Carlsberg Croatia iznosio je 304.326 hektolitara piva, što je povećanje od 19,1 posto u odnosu na isti period 2006., izvjestili su iz koprivničke pivovare. Sam volumen prodaje u Hrvatskoj porastao je 29,4 posto, dok je u istom razdoblju, ukupno hrvatsko tržište piva zabilježilo rast od 6,69 posto. Tržišni udio Carlsberg Croatia na domaćem tržištu je 15,33 posto, dok je u istom razdoblju 2006. iznosio 12,63 posto. Predsjednik Uprave Carlsberg Croatia, Isaac Sheps, povodom objave rezultata prvog polugodišta izjavio je da su u toj pivovari “posvećeni oduševljavanju svojih potrošača s najkvalitetnijim proizvodima i uslugama te najinovativnijim i najkreativnijim duhom”. Iz Koprivnice navode da iskustvo koje osiguravaju njihovi brandovi i proizvodi privlači sve više potrošača te samim tim i doprinosi ovakvim poslovnim rezultatima. Da bi održali takav trend, U Carlsbergu su početkom lipnja, u njihovij koprivničkoj pivovari, instalirali nove, dodatne proizvodne uređaje kako bi povećali kapacitet, što je dio ovogodišnjih ulaganja od šest milijuna eura. Također, nedavno su u svoj asortiman uveli i slavne premium brandove Guinness, Kilkenny i Harp, čime je snažno ojačana ponuda premium brandova kompanije Carlsberg Croatia.

Iz Koprivnice su također objavili da od sada ponuda premium brandova kompanije Carlsberg Croatia postaje bogatija za tri nova vrhunska branda piva. Koprivnička pivovara počela je uvoziti i distribuirati na hrvatskom tržištu slavne, visokokvalitetne irske pivske brandove – Guinness, Kilkenny i Harp. Iako svaki pivoljubac zna o čemu se radi kad se spomene Guinness, za one neupučenije nije naodmet spomenuti da je to pivo “gornjeg” vrenja (engl. stout) s okusom prženog ječma, a poznato je po svojoj tamnoj boji i kremastoj pjeni. Guinness je najprodavanije stout pivo na svijetu te se danas prodaje u više od sto pedeset zemalja svijeta. Svakodnevno se konzumira više od deset milijuna čaša Guinnessa. Kilkenny Irish Beer je srednje tamno pivo također “gornjeg” vrenja (engl. ale) koje svoje ime duguje poznatom pivarskom gradu Kilkennyju. Zahvaljujući svom osobitom okusu, Kilkenny iz dana u dan širi svoju popularnost u svijetu. Dok je pak premium lager Harp najprodavanije irsko pivo u tržišnom segmentu lager piva. Carlsberg Croatia danas zapošljava više od 300 zaposlenika, a udio koji ostvaruje na domaćem tržištu iznosi oko 15 posto te bilježi kontinuirani rast i danas je treća pivovara na hrvatskom tržištu. Asortiman proizvoda sastoji se od internacionalnih, regionalnih i lokalnih brandova – Carlsberg, Tuborg Gold, Tuborg Green, Pan, Podravka i Kaj.

Autor: Darko Bičak
09. kolovoz 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close