Kompanije koje svoje e-mailove šalju putem web providera AOL-a ili Yahooa ubuduće će za tu uslugu morati kupiti internetski ekvivalent poštanske marke kako bi osigurali da njihove e-mail poruke budu odaslane te da budu zaprimljene od strane korisnika. Cijena markice kretat će se između 0,25 do 1 centa za svaku dostavljenu poruku, a tako će ova dva internet giganta pokušati odijeliti legitimnu e-poštu od rastućeg broja spam maila. Predviđena zarada od nekoliko milijuna dolara godišnje također neće biti naodmet. To ne znači da mailovi bez ‘markice’ neće biti poslani nego se radi o specijalnom tretmanu koji će imati plaćeni e-mailovi, primjerice direktna dostava u glavni mailbox, a ne u bulk ili trash gdje se često i važniji mailovi znaju zagubiti. To je, prema riječima te dvije tvrtke, novi sistem uvođenja reda među e-mail poštu kojoj je to prijeko potrebno, a cijela je ideja temeljena na poštanskoj usluzi koja svoje pošiljke također dostavlja prema specijalnim tretmanima ovisno o količini poštarine koja je za njih plaćena. Kritičari su, međutim, složni u stavu da će takav način naplate odvratiti veliki broj korisnika te ih preusmjeriti na druge, još uvijek besplatne mail providere. Isto tako, zbog tehnološke labilnosti interneta, čak ni za plaćene poruke ne postoji jamstvo da će biti dostavljene, što nikome ne olakšava situaciju. U predstojećim mjesecima AOL će početi zaprimati prve ‘poštarine’ od kalifornijske tvrtke Goodmail Systems koja je ispitala pilot projekt nove valuacije e-maila te ju njime vrlo zadovoljna.
Kompanije koje svoje e-mailove šalju putem web providera AOL-a ili Yahooa ubuduće će za tu uslugu morati kupiti internetski ekvivalent poštanske marke kako bi osigurali da njihove e-mail poruke budu odaslane te da budu zaprimljene od strane korisnika. Cijena markice kretat će se između 0,25 do 1 centa za svaku dostavljenu poruku, a tako će ova dva internet giganta pokušati odijeliti legitimnu e-poštu od rastućeg broja spam maila. Predviđena zarada od nekoliko milijuna dolara godišnje također neće biti naodmet. To ne znači da mailovi bez ‘markice’ neće biti poslani nego se radi o specijalnom tretmanu koji će imati plaćeni e-mailovi, primjerice direktna dostava u glavni mailbox, a ne u bulk ili trash gdje se često i važniji mailovi znaju zagubiti. To je, prema riječima te dvije tvrtke, novi sistem uvođenja reda među e-mail poštu kojoj je to prijeko potrebno, a cijela je ideja temeljena na poštanskoj usluzi koja svoje pošiljke također dostavlja prema specijalnim tretmanima ovisno o količini poštarine koja je za njih plaćena. Kritičari su, međutim, složni u stavu da će takav način naplate odvratiti veliki broj korisnika te ih preusmjeriti na druge, još uvijek besplatne mail providere. Isto tako, zbog tehnološke labilnosti interneta, čak ni za plaćene poruke ne postoji jamstvo da će biti dostavljene, što nikome ne olakšava situaciju. U predstojećim mjesecima AOL će početi zaprimati prve ‘poštarine’ od kalifornijske tvrtke Goodmail Systems koja je ispitala pilot projekt nove valuacije e-maila te ju njime vrlo zadovoljna.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu