Dukat mliječna industrija d.d. iz Zagreba objavila je konsolidirane rezultate poslovanja za prvih šest mjeseci 2007. godine prema kojima neto dobit iznosi 74,5 milijuna kuna i viša je u odnosu na prošlu godinu za 25,8 milijuna kuna, odnosno 53 posto, u čemu su uključeni efekti od prodaje poduzeća Eurobev. Operativna dobit (EBIT) u prvih šest mjeseci 2007. godine iznosi 95,4 milijuna kuna i viša je za 30,3 milijuna kuna, odnosno 46,7 posto u odnosu na ostvarenu u istom razdoblju prošle godine. Iz Dukata pojašnjavaju da je osnovna značajka prvog polugodišta intenzivan rast prodaje na međunarodnim tržištima, s posebnim naglaskom na tržištima jugoistočne Europe. Prihodi od prodaje na međunarodnim tržištima povećani su za 22,3 posto, na 275,6 milijuna kuna, te čine 26,8 posto ukupnih prihoda od prodaje. Prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznose 750,8 milijuna kuna i čine 73,8 posto ukupnih prihoda od prodaje. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, smanjeni su za 7,5 posto, a u Dukatu pojašnjavaju da je to isključivo posljedica prodaje Eurobeva, povezanog društva, koje je početkom 2007. godine izdvojeno iz vlasništva Dukata. Ulaskom u sastav Lactalis grupe, druge po veličini mliječne grupacije u svijetu, Dukat je preuzeo ulogu centra za širenje mliječnog biznisa na području jugoistočne Europe. Početkom godine započelo je operativno poslovanje Dukatova povezanog poduzeća u Makedoniji, a u lipnju Dukat ulazi u vlasničku strukturu i partnerstvo s mljekarom Inmer iz Gradačca, u Bosni i Hercegovini. Uz Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu, Dukat zauzima značajnu poziciju na tržištu Srbije gdje posluje Dukatova tvornica Somboled, te na tržištu Slovenije i Crne Gore. Proteklih šest mjeseci u ovoj tvrtki obilježavaju i kontinuirane inovacije novih proizvoda te snažna tržišna komunikacija – medijska kampanja. Tako je u prvih šest mjeseci Dukat lansirao osam novih proizvoda; segment funkcionalnih proizvoda obogaćen je Dukatolom te trajnim mlijekom s Omega 3 masnim kiselinama i trajnim mlijekom s kalcijem. Liniji Dukatela mliječnih namaza pridodan je novi okus, dok je proizvodna linija Dukatino, namijenjena djeci, obogaćena Dukatino voćnim jogurtima te Dukatino mliječnim desertom.
Značajka razdoblja je intenzivan rast prihoda od prodaje na međunarodnim tržištima, s posebnim naglaskom na tržišta JI Europe
Dukat mliječna industrija d.d. iz Zagreba objavila je konsolidirane rezultate poslovanja za prvih šest mjeseci 2007. godine prema kojima neto dobit iznosi 74,5 milijuna kuna i viša je u odnosu na prošlu godinu za 25,8 milijuna kuna, odnosno 53 posto, u čemu su uključeni efekti od prodaje poduzeća Eurobev. Operativna dobit (EBIT) u prvih šest mjeseci 2007. godine iznosi 95,4 milijuna kuna i viša je za 30,3 milijuna kuna, odnosno 46,7 posto u odnosu na ostvarenu u istom razdoblju prošle godine. Iz Dukata pojašnjavaju da je osnovna značajka prvog polugodišta intenzivan rast prodaje na međunarodnim tržištima, s posebnim naglaskom na tržištima jugoistočne Europe. Prihodi od prodaje na međunarodnim tržištima povećani su za 22,3 posto, na 275,6 milijuna kuna, te čine 26,8 posto ukupnih prihoda od prodaje. Prihodi od prodaje na domaćem tržištu iznose 750,8 milijuna kuna i čine 73,8 posto ukupnih prihoda od prodaje. U odnosu na isto razdoblje prošle godine, smanjeni su za 7,5 posto, a u Dukatu pojašnjavaju da je to isključivo posljedica prodaje Eurobeva, povezanog društva, koje je početkom 2007. godine izdvojeno iz vlasništva Dukata. Ulaskom u sastav Lactalis grupe, druge po veličini mliječne grupacije u svijetu, Dukat je preuzeo ulogu centra za širenje mliječnog biznisa na području jugoistočne Europe. Početkom godine započelo je operativno poslovanje Dukatova povezanog poduzeća u Makedoniji, a u lipnju Dukat ulazi u vlasničku strukturu i partnerstvo s mljekarom Inmer iz Gradačca, u Bosni i Hercegovini. Uz Makedoniju i Bosnu i Hercegovinu, Dukat zauzima značajnu poziciju na tržištu Srbije gdje posluje Dukatova tvornica Somboled, te na tržištu Slovenije i Crne Gore. Proteklih šest mjeseci u ovoj tvrtki obilježavaju i kontinuirane inovacije novih proizvoda te snažna tržišna komunikacija – medijska kampanja. Tako je u prvih šest mjeseci Dukat lansirao osam novih proizvoda; segment funkcionalnih proizvoda obogaćen je Dukatolom te trajnim mlijekom s Omega 3 masnim kiselinama i trajnim mlijekom s kalcijem. Liniji Dukatela mliječnih namaza pridodan je novi okus, dok je proizvodna linija Dukatino, namijenjena djeci, obogaćena Dukatino voćnim jogurtima te Dukatino mliječnim desertom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu