Danas u sedam sati ujutro iz pulske je luke krenuo katamaran Bišovo kompanije Split tours dd, koji će prema dobivenoj koncesiji u idućih šest godina održavati brzobordsku liniju Pula – Zadar uz pristajanje u Iloviku, Malom Lošinju i na Unijama. U dva ljetna mjeseca, srpnju i kolovozu, Bišovo će pet puta tjedno, ponedjeljkom, srijedom petkom, subotom i nedjeljom, kretati u sedam ujutro iz Pule za Zadar i vraćati se u 20.45 na večer u Pulu pristajući u odlasku i povratku na Malom Lošinju. Unije će ticati ponedjeljkom, petkom i nedjeljom, a Ilovik srijedom i subotom. U posezoni katamaran će ploviti samo srijedom i subotom. Podsjetimo da je Pula ostala bez ikakve pomorske veze odlaskom starog dobrog trajekta Marina Lošinjske plovidbe u zasluženu “mirovinu” a sad ju pripremaju za mirniju, ugostiteljsku namjenu. Osim turistima i domaćim stanovnicima, Marina je niz godina služila i za opskrbu otoka, a prijevozom automobila pružala je pun komfor mobilnijim automobilskim turistima koji su pravili izlete izvan mjesta boravka. Odlaskom Marine izgubili su turisti, naravno, i priobalno stanovništvo. Nova, brza linija djelomično će nadomjestiti taj gubitak, ali već sad javlja se potreba da se uz nju u promet uvede i trajektna veza. “Kao pomorac i ovdašnji građanin vrlo sam zadovoljan i zahvalan Ministarstvu pomorstva, prometa i turizma što je imalo sluha za traženje nas zastupnika iz Istre, Lošinja i Zadra i naknadno uvelo ovu liniju, te provelo natječaj za prijevozničku koncesiju i izabralo prijevoznika. Ipak, smatram da je to privremeno rješenje, da ne može biti zamjena za trajekt. Zato ćemo se i dalje zalagati da se uz ovu uvede i trajektna veza između Pule, pojedinih kvarnerskih otoka i Zadra jer to smatram životnom potrebom i ovdašnjih stanovnika i turizma. Osobno mi je žao što je iz novouspostavljene linije izostavljena Silba, koju je oduvijek ticala Marina, jer sam dobio i peticiju 250 ljudi koji su to zahtijevali”, kaže saborski zastupnik Antun Peruško, koji se i najviše borio za ovu vezu. Slično razmišlja i direktor turizma Lošinjske plovidbe Julijano Sokolić, koji kaže da je brza brodska linija potrebna, ali trajekt sigurno ne može zamijeniti. “Pitali su me mnogi naši gosti iz Bavarske i Austrije zašto više nema trajekta”, kaže Sokolić i podsjeća na studiju akademika Mije Mirkovića – Mate Balote o nužnosti uspostave upravo “trajektnog mosta preko Kvarnera”, koja se, nažalost, nije nikad ostvarila, a danas je aktualnija nego u Mirkovićevo vrijeme. Za prvu vožnju katamaran Bišovo sa 322 mjesta nije osigurao popunjenost, što je i razumljivo jer se nova linija mora tek uhodati, mora ući u turističke itinerere, ali i postati navika domicilnih stanovnika koji su tijekom dvije godine izolacije već zaboravili za Dalmaciju krenuti brodom. Čini se ipak najbitnijim da su do sada trajektom prema jugu pretežito kretali motorizirani putnici, podjednako domaći i strani, o čemu se odabirom katamarana nije vodilo računa.
Tvrtka Split tours dobila koncesiju na šest godina za brzobrodsku liniju Pula – Zadar, trajektna veza ukinuta
Danas u sedam sati ujutro iz pulske je luke krenuo katamaran Bišovo kompanije Split tours dd, koji će prema dobivenoj koncesiji u idućih šest godina održavati brzobordsku liniju Pula – Zadar uz pristajanje u Iloviku, Malom Lošinju i na Unijama. U dva ljetna mjeseca, srpnju i kolovozu, Bišovo će pet puta tjedno, ponedjeljkom, srijedom petkom, subotom i nedjeljom, kretati u sedam ujutro iz Pule za Zadar i vraćati se u 20.45 na večer u Pulu pristajući u odlasku i povratku na Malom Lošinju. Unije će ticati ponedjeljkom, petkom i nedjeljom, a Ilovik srijedom i subotom. U posezoni katamaran će ploviti samo srijedom i subotom. Podsjetimo da je Pula ostala bez ikakve pomorske veze odlaskom starog dobrog trajekta Marina Lošinjske plovidbe u zasluženu “mirovinu” a sad ju pripremaju za mirniju, ugostiteljsku namjenu. Osim turistima i domaćim stanovnicima, Marina je niz godina služila i za opskrbu otoka, a prijevozom automobila pružala je pun komfor mobilnijim automobilskim turistima koji su pravili izlete izvan mjesta boravka. Odlaskom Marine izgubili su turisti, naravno, i priobalno stanovništvo. Nova, brza linija djelomično će nadomjestiti taj gubitak, ali već sad javlja se potreba da se uz nju u promet uvede i trajektna veza. “Kao pomorac i ovdašnji građanin vrlo sam zadovoljan i zahvalan Ministarstvu pomorstva, prometa i turizma što je imalo sluha za traženje nas zastupnika iz Istre, Lošinja i Zadra i naknadno uvelo ovu liniju, te provelo natječaj za prijevozničku koncesiju i izabralo prijevoznika. Ipak, smatram da je to privremeno rješenje, da ne može biti zamjena za trajekt. Zato ćemo se i dalje zalagati da se uz ovu uvede i trajektna veza između Pule, pojedinih kvarnerskih otoka i Zadra jer to smatram životnom potrebom i ovdašnjih stanovnika i turizma. Osobno mi je žao što je iz novouspostavljene linije izostavljena Silba, koju je oduvijek ticala Marina, jer sam dobio i peticiju 250 ljudi koji su to zahtijevali”, kaže saborski zastupnik Antun Peruško, koji se i najviše borio za ovu vezu. Slično razmišlja i direktor turizma Lošinjske plovidbe Julijano Sokolić, koji kaže da je brza brodska linija potrebna, ali trajekt sigurno ne može zamijeniti. “Pitali su me mnogi naši gosti iz Bavarske i Austrije zašto više nema trajekta”, kaže Sokolić i podsjeća na studiju akademika Mije Mirkovića – Mate Balote o nužnosti uspostave upravo “trajektnog mosta preko Kvarnera”, koja se, nažalost, nije nikad ostvarila, a danas je aktualnija nego u Mirkovićevo vrijeme. Za prvu vožnju katamaran Bišovo sa 322 mjesta nije osigurao popunjenost, što je i razumljivo jer se nova linija mora tek uhodati, mora ući u turističke itinerere, ali i postati navika domicilnih stanovnika koji su tijekom dvije godine izolacije već zaboravili za Dalmaciju krenuti brodom. Čini se ipak najbitnijim da su do sada trajektom prema jugu pretežito kretali motorizirani putnici, podjednako domaći i strani, o čemu se odabirom katamarana nije vodilo računa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu