Visok unos integralnih žitarica, prema novoj studiji, povoljno djeluje na zdravlje krvnih žila te smanjuje rizik od srčanih bolesti. Znanstvenici smatraju da su za taj učinak zaslužne visoke koncentracije magnezija, vitamina B1, B6, E i dijetalnih vlakana. Osim toga, smatra se da osobe koje imaju visok unos integralnih namirnica općenito paze na zdravlje i imaju zdraviji pristup životu, što također pridonosi smanjenom riziku. U Americi je dopušteno na proizvodima koji sadrže minimalno 51 % integralnih žitarica, te su siromašne ukupnim i zasićenim mastima i kolesterolom staviti tvrdnju da smanjuju rizik od srčanih oboljenja i nekih vrsta karcinoma.
Visok unos integralnih žitarica, prema novoj studiji, povoljno djeluje na zdravlje krvnih žila te smanjuje rizik od srčanih bolesti. Znanstvenici smatraju da su za taj učinak zaslužne visoke koncentracije magnezija, vitamina B1, B6, E i dijetalnih vlakana. Osim toga, smatra se da osobe koje imaju visok unos integralnih namirnica općenito paze na zdravlje i imaju zdraviji pristup životu, što također pridonosi smanjenom riziku. U Americi je dopušteno na proizvodima koji sadrže minimalno 51 % integralnih žitarica, te su siromašne ukupnim i zasićenim mastima i kolesterolom staviti tvrdnju da smanjuju rizik od srčanih oboljenja i nekih vrsta karcinoma.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu