Grupa Awaze objavila je kako je kolovoz 2025. jedno od najuspješnijih razdoblja u povijesti kompanije, s više od milijun gostiju u objektima diljem 20 europskih zemalja. U toj je bilanci Hrvatska, kroz svoj brend Novasol, ostvarila nešto konzervativniji rast, no rezultati i dalje pokazuju stabilnu potražnju.
Novasol je u kolovozu u Hrvatskoj zabilježio više od 220 tisuća gostiju, što je povećanje od 12 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Broj noćenja premašio je 1,3 milijuna, a prosječna popunjenost u priobalnim regijama dosegla je 91 posto. Najveći rast zabilježen je u Istri i na Kvarneru, dok su Dalmacija i otoci zadržali status glavnih aduta domaćeg turizma. Za Novasol, kolovoz je potvrdio dobre rezultate, ali i izazove na tržištu. Kako navode u kompaniji, aktualna sezona zahtjevna je zbog percepcije Hrvatske kao skupe i precijenjene destinacije.
“Da bi se takav dojam anulirao, bilo je potrebno u pripremnim fazama sezone utemeljiti prodajnu politiku i politiku cijena s partnerima iznajmljivačima. Velik dio onih koji su uvažili sugestije, ostvarili su prodajne rezultate koji odskaču od prodajnih ostvarenja cjelokupnog turističkog sektora”, stoji u priopćenju.
S emitivnih tržišta najviše se istaknula Njemačka, kao ključno tržište za hrvatski turizam, s rastom od preko 15 posto u odnosu na prošlogodišnji kolovoz. Austrija i Slovenija također su pokazale dvoznamenkaste stope rasta, od 11 odnosno devet posto. Dansko tržište dosegnulo je rekordne rezultate, uz rast od čak 18 posto u broju noćenja, dok su Nizozemska i Češka nastavile stabilan uzlazni trend s oko sedam posto rasta. Iz Awazea dodaju kako već sada bilježe pojačan priljev ranih rezervacija za sezonu 2026., pri čemu se Hrvatska ponovno ističe kao jedna od traženijih destinacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu