Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

‘Sezona zahtjevna zbog percepcije Hrvatske kao skupe destinacije’

Autor: Poslovni.hr
08. rujan 2025. u 17:03
Podijeli članak —
Foto: Srecko Niketic/PIXSELL

S emitivnih tržišta najviše se istaknula Njemačka, kao ključno tržište za hrvatski turizam, s rastom od preko 15 posto u odnosu na prošlogodišnji kolovoz.

Grupa Awaze objavila je kako je kolovoz 2025. jedno od najuspješnijih razdoblja u povijesti kompanije, s više od milijun gostiju u objektima diljem 20 europskih zemalja. U toj je bilanci Hrvatska, kroz svoj brend Novasol, ostvarila nešto konzervativniji rast, no rezultati i dalje pokazuju stabilnu potražnju.

Novasol je u kolovozu u Hrvatskoj zabilježio više od 220 tisuća gostiju, što je povećanje od 12 posto u odnosu na isti mjesec prošle godine. Broj noćenja premašio je 1,3 milijuna, a prosječna popunjenost u priobalnim regijama dosegla je 91 posto. Najveći rast zabilježen je u Istri i na Kvarneru, dok su Dalmacija i otoci zadržali status glavnih aduta domaćeg turizma. Za Novasol, kolovoz je potvrdio dobre rezultate, ali i izazove na tržištu. Kako navode u kompaniji, aktualna sezona zahtjevna je zbog percepcije Hrvatske kao skupe i precijenjene destinacije.

“Da bi se takav dojam anulirao, bilo je potrebno u pripremnim fazama sezone utemeljiti prodajnu politiku i politiku cijena s partnerima iznajmljivačima. Velik dio onih koji su uvažili sugestije, ostvarili su prodajne rezultate koji odskaču od prodajnih ostvarenja cjelokupnog turističkog sektora”, stoji u priopćenju.

S emitivnih tržišta najviše se istaknula Njemačka, kao ključno tržište za hrvatski turizam, s rastom od preko 15 posto u odnosu na prošlogodišnji kolovoz. Austrija i Slovenija također su pokazale dvoznamenkaste stope rasta, od 11 odnosno devet posto. Dansko tržište dosegnulo je rekordne rezultate, uz rast od čak 18 posto u broju noćenja, dok su Nizozemska i Češka nastavile stabilan uzlazni trend s oko sedam posto rasta. Iz Awazea dodaju kako već sada bilježe pojačan priljev ranih rezervacija za sezonu 2026., pri čemu se Hrvatska ponovno ističe kao jedna od traženijih destinacija.

Autor: Poslovni.hr
08. rujan 2025. u 17:03
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close