Američke maloprodajne tvrtke zabilježile su u internetskoj kupnji na “ljetni crni petak” promet od čak 24,1 milijardu dolara, znatno veći nego prošle godine, uz produljeno razdoblje povoljne kupnje, pokazalo je izvješće Adobe Analyticsa.
Od 8. do 11. srpnja online prodaja na posebnim akcijama uključujući i Amazonov Prime Day, poskočila je za 30,3 posto, objavio je Adobe u subotu, uz napomenu da je trodnevno razdoblje uključivalo i Amazonov Prime Day.
U 2024. trgovci su na ‘ljetni crni petak’ zabilježili promet u online prodaji od 14,2 milijarde dolara, veći za 11 posto nego u istom razdoblju prethodne godine.
“Prime Day” je zacementirao poziciju dobrog trenutka za kupnju potrepština za skorašnji povratak u školu, uz pojačana nastojanja građana da izbjegnu žurbu pred sam početak nove školske godine, istaknuo je Adobe.
Amazon.com produljio je ‘ljetni crni petak’ na četiri dana, s dosadašnja dva, nudeći drastične popuste široke lepeze proizvoda, od odjeće do elektronike.
Nekoliko velikih trgovaca, uključujući diva e-trgovine Amazon.com, te Walmart, Target, kao i Best Buy, pokrenulo je akcije s velikim popustima, potaknuvši građane na kupnju skupljih artikala koji nisu bili na njihovom popisu.
Građani su daleko najviše tijekom Prime Daya kupovali mobitelom, s nešto više od polovine udjela u online prodaji.
Ukupni popusti kretali su se, prema Adobeu, u rasponu od 11 do 24 posto, više-manje u skladu s očekivanjima.
Najveći popusti zabilježeni su u trgovini odjećom, od 24 posto, nasuprot 20 posto u 2024. godini. U segmentu elektronike bili su u visini 23 posto, na razini iz prošle godine, pokazuju prikupljeni podaci.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu