Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kraš ostvario neto dobit od 92 tisuće eura u prvom kvartalu, dividenda 1,65 eura po dionici

Autor: Ana Roksandić
30. travanj 2025. u 16:00
Podijeli članak —
Foto: Kraš

Ukupni prihodi grupe u prvom su tromjesečju ove godine iznosili 43,6 milijuna eura, što je za 0,8 posto manje od ostvarenih ukupnih prihoda u istom razdoblju 2024. godine.

Grupacija Kraš je u prvom tromjesečju ove godine ostvarila neto dobit od 92 tisuće eura, što je za 1,4 milijuna eura niže od neto dobiti ostvarene u istom razdoblju lani, objavili su u utorak iz kompanije, napomenuvši da je financijski rezultat pod snažnim utjecajem cijene kakaovca. Ostvarena je EBITDA u visini od 2,8 milijuna eura i niža je za 1,2 milijuna eura u odnosu na prethodnu godinu, dok EBITDA marža iznosi 6,4 posto. Ukupni prihodi grupe u prvom su tromjesečju ove godine iznosili 43,6 milijuna eura, što je za 0,8 posto manje od ostvarenih ukupnih prihoda u istom razdoblju 2024. godine. Ukupni konsolidirani rashodi ostvareni su u iznosu od 43,5 milijuna eura i veći su za tri posto. Kraš grupa je u prvom tromjesečju ove godine ostvarila volumen prodaje konditorskog asortimana u iznosu od 7751 tone.

Dividenda 1,65 eura po dionici

Glavna skupština prehrambene industrije Kraš, sazvana za 13. lipnja, odlučivat će između ostaloga o isplati dividende dioničarima u iznosu od 1,65 eura po dionici, što je rast u odnosu na prošlu godinu kada je isplaćena dividenda od 1,50 eura po dionici.

“Financijski rezultati prvog tromjesečja pod snažnim su utjecajem rasta cijena kakaovca, osnovne sirovine konditorske industrije”, istaknula je predsjednica Uprave Kraša Marijana Knežević Tudić. Čelnica Uprave navodi kako je Kraš kroz svoje tri konditorske grupe, dovoljno raznovrstan što mu omogućava dodatnu otpornost i dugoročnu održivost poslovanja. “Odgovornim upravljanjem troškovima i jasnim tržišnim pozicioniranjem održavamo stabilnost poslovanja i nastavljamo graditi povjerenje naših kupaca”, navela je Knežević Tudić. Više od polovine ukupne proizvodnje plasira se na domaće tržište, dok se ostatak izvozi na brojna inozemna tržišta, uključujući države u okruženju, zapadnu Europu te prekomorska tržišta Australije, Kanade i Sjedinjenih Američkih Država, kao i pojedinih azijskih i afričkih zemalja.

Autor: Ana Roksandić
30. travanj 2025. u 16:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close