Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Mnogi vozači rade ovu pogrešku kada toče gorivo u auto. ‘Platit ćete samo više’

Autor: Poslovni.hr
21. kolovoz 2024. u 09:50
Podijeli članak —
Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL

Višak goriva u cijevi spremnika može dovesti do curenja goriva u taj filtar i oštetiti sustav povrata para.

Mnogi vozači upoznati su sa zvukom škljocanja koji proizvodi njihov automobil kada je spremnik pun, no poneki ipak još malo stisnu pištolj za točenje goriva u pokušaju da izvuku i posljednju kap, piše Wales Online, a prenosi net.hr.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Graham Conway, direktor britanske leasing tvrtke Select Car Leasing, rekao je: “Stiskanje pištolja za točenje goriva nakon prvog klika, poznato i kao “dolijevanje”, moglo bi se činiti kao ispravna stvar ali zapravo nije”.

Mnogi vozači upoznati su sa zvukom škljocanja koji proizvodi njihov automobil kada je spremnik pun, no poneki ipak još malo stisnu pištolj za točenje goriva u pokušaju da izvuku i posljednju kap, piše Wales Online, a prenosi net.hr.

Graham Conway, direktor britanske leasing tvrtke Select Car Leasing, rekao je: “Stiskanje pištolja za točenje goriva nakon prvog klika, poznato i kao “dolijevanje”, moglo bi se činiti kao ispravna stvar ali zapravo nije”.

“To je zato što će vjerojatno ipak ispustiti nešto goriva koje neće završiti u vašem spremniku. Ako zanemarite prvi klik, mogli biste točiti preko vrha otvora spremnika za gorivo, a to dodatno gorivo završit će u malom odvodu ispod ulaza i na tlu ispod vašeg vozila”, objasnio je stručnjak.

“Na nekim crpkama višak goriva može biti usisan natrag u cijev. To znači da plaćate benzinskoj postaji gorivo koje ste im vratili. Ozbiljniji problem, onaj koji bi mogao oštetiti vaš automobil i koštati vas puno novca, povezan je sa sustavom za povrat para. On sprječava isparavanje benzina ili dizela kada otvorite čep da biste napunili auto. Umjesto toga pare završavaju u posebnom filtru s aktivnim ugljenom”, dodao je.

Višak goriva u cijevi spremnika može dovesti do curenja goriva u taj filtar i oštetiti sustav povrata para što može dovesti do nepravilnog rada motora. Popravak ovog sustava može biti vrlo skup, kod nekih automobila i više od 500 eura”, istaknuo je Conway.

Autor: Poslovni.hr
21. kolovoz 2024. u 09:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close