Kao što pokazuje najnovija studija, važnost digitalnog plaćanja među potrošačima u srednjoj i istočnoj Europi raste. Sve je veća vjerojatnost da će ispitanici iz regije koji putuju preko granice koristiti ovaj način plaćanja, a kartica, pametni telefon i pametni sat su najpopularniji izbori, koje je odabralo 4/5 turista (u odnosu na 77% u 2023.). Putnici iz Hrvatske prate ovaj trend i u istom omjeru (78%) namjeravaju plaćati kada putuju u inozemstvo. Ovaj način plaćanja posebno je popularan među Mađarima i Rumunjima (84%, odnosno 83%).
Potrošači očekuju personalizirano, intuitivno i besprijekorno iskustvo plaćanja – ono koje im omogućuje upravljanje svojim financijama na način koji najbolje zadovoljava njihove individualne potrebe, bilo da kupuju kavu, rezerviraju ljetovanje ili podnose zahtjev za kredit. Stoga Visa neprestano uvodi inovacije kako bi nove i buduće metode i kanale plaćanja učinila boljim i pristupačnijim svima, osiguravajući jednako brza, jednostavna i sigurna plaćanja u inozemstvu kao i kod kuće. Isto tako, putnici iz svih ispitanih zemalja Srednje i Istočne Europe koji koriste platne kartice u inozemstvu percipiraju prednosti njezinog korištenja, posebno ističući praktičnost (61%), brzinu (55%) i nepostojanje rizika od gubitka gotovine (54%).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu