Za kvalitetan proizvod potrebno je znanje i rad; Proizvođači vina ne mogu u 21. stoljeću prodavati ono što su prodavali 80-ih – moraju zadovoljiti standarde i stvoriti prepoznatljiv brend sa zaštićenom oznakom izvornosti, smatraju sudionici regionalne vinske konferencije Wines of Macedonia organizirane uz potporu Njemačke agencije za međunarodnu suradnju, prenosi agencija MIA.
Prema riječima predsjednika udruge Wines of Macedonia Svetozara Janevskog, lokalnu vinsku industriju potrebno je oživjeti kroz zajedničku viziju budućnosti i bolju suradnju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu