Vlasnik Facebooka i Instagrama, Meta Platforms, premašio je prognoze prihoda i profita u trećem tromjesečju zahvaljujući oporavku digitalnog oglašavanja uoči blagdanske sezone i kontinuiranih mjera štednje.
U razdoblju od srpnja do rujna prihod je porastao je za 23 posto, na 34,1 milijardu dolara. Neto dobit gotovo je utrostručena, na 11,6 milijardi dolara. U segmentu oglašavanja prihod je uvećan 23,5 posto, na 33,64 milijarde dolara jer su kompanije ponovo počele oglašavati na etabliranim digitalnim platformama, nakon eksperimentiranja s drugim kanalima krajem prošle i početkom ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu