U zadnji kvartal 2023. godine vodeći domaći brend gaziranih pića, Pipi, ulazi s jakom akvizicijom u svom timu. Igor Šimunić, iskusni i stručnoj javnosti dobro poznat marketing menadžer, od sada će biti zadužen za tržišne komunikacije Pipi na domaćem i stranim tržištima. Šimunić u Pipi dolazi iz Podravke u kojoj je proveo posljednjih 10 godina, od čega posljednje četiri na pozicijama prvog čovjeka marketinga, primarno za tržište Njemačke, a onda i za ostala tržišta DACH regije i tržišta Zapadne Europe. Uz to što je vodio najjače brendove, bio je i dio strateških timova koji su razvijali dugogodišnji strategiju poduzeća te razvoje strategije na strateškim tržištima.
„Naše ambicije s Pipi su velike i kratkoročno i dugoročno i s tim u skladu ekipiramo se s najboljim ljudima iz branše. Mislim da u našoj industriji Igora Šimunića nije potrebno puno predstavljati. Radi se o izvrsnom, dokazanom menadžeru s vrhunskim rezultatima i veseli me što će s nama graditi još snažniji brend Pipi. Kao što smo najavili ranije, naš glavni fokus sada su strana tržišta. Nakon što smo prošle godine poslali prve kontejnere za SAD-a, Australiju, Kinu i Singapur, odnedavno smo na policama austrijskog SPAR-a, a do kraja godine ulazimo na zahtjevno njemačko i švicarsko tržište. Taj uspjeh počiva na kvaliteti, tradiciji i snazi brenda Pipi, ali jednako i na izvrsnosti ljudi koji su radili na tome. Oformili smo dovoljno mladu, a dovoljno iskusnu i potentnu ekipu s kojom vjerujem da ćemo maksimalno kapitalizirati potencijal Pipi“, rekao je Luka Diel – Zadro, predsjednik uprave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu