U online potrazi za idealnim godišnjim odmorom putnici provedu u prosjeku 303 minute ili više od 5 sati pretražujući opcije u periodu od 45 dana prije same rezervacije. Pritom ih većina traži inspiraciju u globalnim online agencijama (OTA), čak i ako neće tamo rezervirati, te ne znajući točno kamo bi putovali. Na početku pretrage njihova je pažnja raspršena na mnoge izvore informacija zbog čega je potrebno biti prisutan na što više platformi, istaknuli su autori nove velike studije o ponašanju putnika prilikom rezervacija odmora koje je provela Expedia Grupa u suradnji s američkom konzultantskom kućom Luth Research.
Pasivno mjerenje
Studija je provedena ovog proljeća među 5713 sudionika starijih od 18 godina na sedam tržišta, Australiji, Kanadi, Francuskoj, Japanu, Meksiku te Ujedinjenom Kraljevstvu i SAD-u, među kupcima koji su rezervirali online putovanje u posljednjih šest mjeseci. Usto, studija ponašanja koristila je tehnologiju pasivnog mjerenja Luth Researcha ZQ Intelligence i njihovu bazu podataka o digitalnom ponašanju za analizu čitavog procesa do same kupnje za više od 70 tisuća korisnika starijih od 18 godina na istim tržištima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu