Najave i očekivanja u osvit nove turističke sezone u Hrvatskoj kreću se uglavnom negdje oko rekordnih rezultata. Na temelju rezervacija te iskazanog agencijskog zanimanja pretpostavlja se da bi sezona mogla nadmašiti i onu ne tako davno, ali već gotovo i mitsku, predpandemijsku 2019. godinu.
Ipak, fokus na masovnost posjete i maksimalizaciju profita automatski isključuje neke druge aspekte planiranja turizma. Prije svega su to dramatična opterećenja u pogledu ekologije, prometne i komunalne infrastrukture, socijalnih pitanja. O tome se prije četiri godine još i govorilo, a danas kao da je zaboravljeno, piše Deutsche Welle.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu