Zračne luke u Skoplju i Beogradu imat će među najvećim stopama rasta kapaciteta sjedala u Europi tijekom nadolazećeg drugog tromjesečja u usporedbi s istim razdobljem tijekom pretpandemijske 2019. godine S druge strane, ljubljanska zračna luka nastavit će bilježiti među najsporijim oporavcima u Europi i zadržava svoju poziciju zračne luke glavnog grada koja se najsporije oporavlja na kontinentu, ako se izuzme Ukrajina pogođena ratnim sukobima, prenosi specijalizirani portal Ex-Yu Aviation News..
Pokretačka snaga
Prema “Air Service One”, Zračna luka Skoplje imat će šestu najveću stopu rasta kapaciteta u Europi tijekom drugog tromjesečja u usporedbi s prošlom godinom, s brojem dostupnih sjedala koji će porasti 37,4% u odnosu na 2019. Glavna pokretačka snaga bit će Wizz Air, koja ovog ljeta ima šest zrakoplova baziranih u Skoplju. Brojkama će također pomoći dolazak Lufthanse sa svojih deset tjednih linija iz Frankfurta počevši od travnja. Kapacitet zračne luke Beograd će porasti za 31,1% od 1. travnja do 30. lipnja u usporedbi s 2019., pozicionirajući se odmah iza Skoplja. U tom će razdoblju iz Zračne luke Nikola Tesla uvesti 24 nove linije četiri zračna prijevoznika: Air Serbia, airBaltic, AnadoluJet i Jazeera Airways. Sve u svemu, Tirana će zabilježiti najveći rast kapaciteta u Europi u odnosu na prije četiri godine s povećanjem od 107,6%, prvenstveno generiranim brzim širenjem Wizz Aira u Tirani, koji je više nego udvostručio broj dostupnih sjedala. Slijedi Memmingen koji je profitirao od značajnog povećanja prometa Ryanaira i Wizz Aira.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu