Najveći sajam za maloprodaju i prateće industrije EUROSHOP, koji se do 02. ožujka održava u Düsseldorfu, ove godine okupio je više od 2.300 izlagača iz šezdeset zemalja među kojima je i hrvatska tvrtka Infoart iz Zagreba, sa svojim naprednim softverskim rješenjima koja su prethodno već osvojila regiju. Kao vodeći regionalni ponuđač cjelovitih IT sustava za maloprodaju, ali i kompletan ERP, Infoart je prva domaća tvrtka koja u tom segmentu uspješno izlazi na tržište zapadne Europe.
„Godinama ulažemo u razvoj i unapređenje naših proizvoda, a u Düsseldorfu smo dobili potvrdu da je to pravi potez. Unatoč jakoj konkurenciji, klijenti su prepoznali naše prednosti – prvenstveno fleksibilnost, tehnološke i procesne iskorake koje smo napravili zahvaljujući našim izvanrednim ljudskim resursima, ali i pouzdanim i vrijednim partnerima koje imamo na domaćem i regionalnom tržištu. Posebno smo ponosni na novu generaciju našeg MasterERP-a, koja nam u tržišnoj utakmici s tzv. globalnim rješenjima donosi brojne prednosti. Naime, u prošlosti je bilo gotovo nezamislivo da neka hrvatska tvrtka supstituira strano rješenje i kod domaćih klijenata, a sada smo u stanju to napraviti i na njihovim domicilnim tržištima. Zbog velikog interesa planiramo otvaranje podružnica u Njemačkoj i Nizozemskoj“, rekao je Mario Hegedüs, direktor Infoarta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu