Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Kaos s naplatom usluga Holdinga, umjesto 467 kuna ‘skinuli’ 467 eura

Autor: Marija Crnjak
11. siječanj 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Iz Holdinga su molili da se pošalju konkretni prigovori ‘kako bi po njima postupali’/M. Habljak/PIXSELL

Čitatelj nam se jučer požalio da mu je za usluge Zagrebačkog holdinga umjesto 467 kuna zaračunato 467 eura!

Nakon što je prije 7 dana objavljeno da je Gradska plinara putem trajnog naloga naplatila isti iznos eura umjesto kuna, Zagrebački holding ponavlja gaf, ovoga puta na računima Holdinga kojim Zagrepčani plaćaju komunalne usluge vode, odvoza smeća, pričuvu.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Čitatelj nam se jučer požalio da mu je za usluge Zagrebačkog holdinga umjesto 467 kuna zaračunato 467 eura! “Opcijom foto-plati putem aplikacije m-Zaba bez problema sam platio račune ostalih pružatelja usluga, od HEP-a do Toplane, tako da je iznos u kunama preračunat u eure.

Nakon što je prije 7 dana objavljeno da je Gradska plinara putem trajnog naloga naplatila isti iznos eura umjesto kuna, Zagrebački holding ponavlja gaf, ovoga puta na računima Holdinga kojim Zagrepčani plaćaju komunalne usluge vode, odvoza smeća, pričuvu.

Čitatelj nam se jučer požalio da mu je za usluge Zagrebačkog holdinga umjesto 467 kuna zaračunato 467 eura! “Opcijom foto-plati putem aplikacije m-Zaba bez problema sam platio račune ostalih pružatelja usluga, od HEP-a do Toplane, tako da je iznos u kunama preračunat u eure.

Potom sam skenirao račun Holdinga i nisam uočio upozorenje kojim bih znao da će mi se s tekućeg računa skinuti iznos u eurima. To sam shvatio tek kad sam platio račun, ostao sam u šoku, platio sam usluge za idućih skoro osam mjeseci!

Zvao sam banku, ali rekli su da je novac odmah prebačen i da se obratim Holdingu. Službenica u banci mi je rekla da su imali puno takvih poziva”.

Poslao je e-mail nadležnim službama Holdinga, no dosad nije dobio službeni odgovorm a na istu situaciju ukazali su i čitatelji koji plaćaju preko drugih aplikacija i banaka.

Iz Holdinga poručuju: “Ljubazno molimo da nam pošaljite konkretne prigovore i primjere stranaka na koje se pozivate kako bismo Vam dali potpun odgovor te po njima postupali”. 

Autor: Marija Crnjak
11. siječanj 2023. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close