Inflacija, rat u Ukrajini i kaos u avioprometu možda su pridonijeli podbačaju turističke sezone u Crnoj Gori o kojem se priča ovih dana, no problem crnogorskog turizma nije od jučer, a proizlazi iz nedostatka strateških promišljanja i loše infrastrukture.
Kad je ova sezona u pitanju, tu je bila i nedostatna promocija destinacije, što je djelomice utjecalo i na izostanak otvaranja novih tržišta, pojašnjava u razgovoru za Poslovni dnevnik Miodrag Spahić, izvršni direktor regionalnog magazina The Collection te direktor konzultantske tvrtke RLC za investicije u turistički sektor i organizaciju evenata.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu