Riječ je o pregledu utjecaja koje Lidl ima na gospodarstvo, društvo i okoliš te strategiji održivog razvoja naziva „Na putu prema sutra“, koja u fokusu ima teme vezane uz asortiman kompanije, okolišne utjecaje, društveni angažman te zaposlenike i poslovne partnere. Ovaj zanimljivi izvještaj dostupan je i u digitalnom obliku na Lidlovim internetskim stranicama: Izvještaj o održivosti – Lidl Hrvatska
„S velikim zadovoljstvom predstavljamo drugi po redu Izvještaj o održivosti u kojem smo prezentirali Lidlov napredak i ciljeve u područjima održive nabave i certificiranja proizvoda, širenju ponude lokalnih dobavljača i visokokvalitetnih proizvoda. Izvještaj prati i energetsku i okolišnu učinkovitost u sklopu koje smo s početkom ove godine prešli na zelenu energiju dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora, a želimo naglasiti i našu predanost poticanju kružne ekonomije kao bitnog dijela Europskog zelenog plana“ – izjavila je ovom prilikom Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu