Već na praksi u svjetski poznatim luksuznim hotelima, za vrijeme studija ekonomije, menadžmenta i hotelijerstva u Švicarskoj, te kroz vlastite potrebe kao gosta, mladi poduzetnik Dino Karić pohvatao je smisao aktualne transformacije hotelskog i smještajnog biznisa koja je postala još više neizbježna tijekom Covid pandemije.
Tržište ne može pokriti potrebe velikog dijela današnjih modernih putnika, kojima kronično nedostaje fleksibilna ponuda kratkoročnog i srednjoročnog smještaja, a hotelska ponuda više ne odgovara njihovom načinu života i putovanja.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu