Svi koji koji imaju u planu jednog dana prodati svoje vozilo, moraju računati na još jednu itekako zanimljivu činjenicu, a to je da je itekako važan utjecaj boje vozila. Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje i pokazalo se da izbor boje itekako može koštati.
Na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto. Svi oni koji su kupili crveni Volkswagen Passatu ili BMW serije 5, namučit će se u prodaje, kažu u Mobile.de, prenosi HAK revija.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu