Kompanije u eurozoni postale su toliko očajne u potrazi za radnicima, posebice u vrlo traženim zanimanjima poput informatičkih, da su uvele novčane bonuse za pojedine faze selekcijskog postupka.
Financial Times navodi primjer Deutsche Familienversicherunga, brzorastuće osiguravateljne kuće, čiji se osnivač Stefan Knoll dosjetio donedavno nezamisliivog načina privlačenja potencijalnih zaposlenika.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Slijedi tsunami otkaza i bijega radnika. Firme bez jasne i radniku prihvatljive kulture odnosa su osuđene na propast. Fokusiranost na dobit firme će koštati mnoge. Lažna dobronamjernost u svrhu dobiti se lako prepoznaje, sve većom mogućnošću odabira radnici odabiru sebi bolje. Novac nije jedini magnet.
Uključite se u raspravu