Kvalitetna i pravovremena poslovna komunikacija input su održavanja kontakata, a posljedično i odnosa s internim i vanjskim klijentima. Možemo reći da je efikasna komunikacija imperativ održivosti svakog dobro postavljenog poslovnog sustava. U tom slučaju, razmislite o telefonskom sustavu koji vas neće koštati živaca i troškova za instalaciju i održavanje, a koji će vašu komunikaciji podići na novu razinu kvalitete. Takav sustav postoji, a zove se telefonija u oblaku. Kod telefonije u oblaku tvrtki nije potrebna vlastita telekomunikacijska mreža, a vaša komunikacija oslonjena je na najmoderniju opremu instaliranu u udaljenim centrima. Pritom ta tehnologija nije ograničena samo na telefon, već komunikacijske platforme u cjelini – bilo da je riječ o telefonskim ili video pozivima, sve imate na dlanu sa znatno nižim troškovima.
Jedino što je potrebno vama je stabilna internetska veza, što je zapravo dobar prikaz toga da je jedan takav sustav neovisan, fleksibilan i responzivan na vaše potrebe. Međutim, čak i kada je internetska veza slaba ili nedostupna, jedan ovakav sustav čak i to prepoznaje. U tom slučaju sustav se prebacuje na mobilnu mrežu i komunikacija se ne prekida.