Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Nakon otvaranja hrvatskog tržišta regionalni fintech startup Leanpay osigurao značajnu investiciju

Autor: Lucija Špiljak
15. studeni 2021. u 13:17
Podijeli članak —

Zaključili novu rundu financiranja.

Prošli tjedan regionalni fintech startup Leanpay, koji je krenuo sa širenjem i na hrvatskom tržištu, zaključio je novu rundu financiranja od tri milijuna eura koju će iskoristiti za ubrzanje rasta i nastavak ekspanzije u srednjoj i istočnoj Europi, o čemu je Poslovni dnevnik pisao u petak kada su predstavili detalje poslovanja i vizije.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Najnovije financiranje predvodi investicijska tvrtka Lead Ventures, koja upravlja sredstvima regionalnih kompanija poput mađarske energetske kompanije MOL i Eximbanke, a investiciji se pridružio i fond South Central Ventures. Prije te runde Leanypay je prikupio 1,8 milijuna eura investicija.

Prošli tjedan regionalni fintech startup Leanpay, koji je krenuo sa širenjem i na hrvatskom tržištu, zaključio je novu rundu financiranja od tri milijuna eura koju će iskoristiti za ubrzanje rasta i nastavak ekspanzije u srednjoj i istočnoj Europi, o čemu je Poslovni dnevnik pisao u petak kada su predstavili detalje poslovanja i vizije.

Najnovije financiranje predvodi investicijska tvrtka Lead Ventures, koja upravlja sredstvima regionalnih kompanija poput mađarske energetske kompanije MOL i Eximbanke, a investiciji se pridružio i fond South Central Ventures. Prije te runde Leanypay je prikupio 1,8 milijuna eura investicija.

Ovaj slovenski startup bazira se na principu “Kupi sada, plati kasnije” (BNPL) koji pruža fleksibilniji način plaćanja.

“Naša usluga omogućava klijentima da jednostavno, brzo i transparentno plaćaju na rate, a za to im treba samo mobilni telefon. Kupnju mogu realizirati u trgovini ili iz svog doma. Želimo se ubrzano širiti i već u sljedećoj godini u Hrvatskoj planiramo plasirati oko 57 milijuna kuna potrošačkih zajmova na više od 150 prodajnih mjesta”, najavila je direktorica Leanpaya za Hrvatsku Danijela Višnjić.

Premda takvim modelom kupci mogu prilagođavati kupnju svojim željama i potrebama, iz Leanpayja kažu da im je cilj odgovorno kreditiranje, a ne prezaduživanje potrošača.

Nude plaćanje do 48 rata pri čemu broj rata ovisi o ugovornom odnosu s partnerom trgovcem. Sukladno potrebama kupaca, partner definira rok otplate i različite akcije pa rok otplate može biti, primjerice, kraći za jeftinije proizvode ili dulji za one viših cijena poput namještaja ili elektronike, a u usporedbi s klasičnim zajmovima i kreditnim karticama je dulji rok otplate.

U razgovoru za Poslovni dnevnik otkrili su da broj partnera s kojima posluju raste iz dana u dan, a najavili su da će do kraja godine sklopiti ugovore s 30 do 40 partnera iz različitih sektora u Hrvatskoj.

Autor: Lucija Špiljak
15. studeni 2021. u 13:17
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close