Proizvođači materijala – poput željeza za izradu karoserije i zupčanika, pa čak i plastike za povezivanje lakših djelova automobila značajno više naplaćuju.
Dodamo li tome cijenu rada, logistike, pritiska ulaganja u nove tehnologije uz nadolazeću inflaciju – proizvođači ove industrije suočavaju se s osjetno neugodnijom poslovnom klimom od one u kojoj su se nalazili prijašnjih godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Moze se naci ako se trazi i cvrsti pregovara. Ako nekome treba lova spustit ce cijenu i 20-25% u 5min. Govorim o padu realne cijene, a ne prenapuhane.
Puni oglasnici auta svih godista, svi precijenjeni i nitko nista ne prodaje. Ajde da su novi skupi, ali 7 godina star auto koji je kostao 25000€ skuplji je nego prije 3 godine oko 1000i vise€
Uključite se u raspravu