Kao i za sve u turizmu, poslovanje u 2020. godini bilo je izuzetno izazovno za Terme Tuhelj, koje su u zadnjih nekoliko godina puno uložile u podizanje kvalitete i stvaranje dodane vrijednosti za čitavu destinaciju Hrvatskog zagorja.
Ipak, uspjeli su ostvariti nešto više od 60 posto prihoda u usporedbi s rekordnom 2019. godinom, a što za Poslovni dnevnik otkriva direktor Vasja Čretnik, s kojim smo razgovarali o izazovima u ovoj godini, potencijalu domaćeg tržišta, investicijskim planovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu