Društveno odgovorno ponašanje (DOP) i filantropija su gotovo pa postulati modernog funkcioniranja bilo koje tvrtke, bilo da se radi o malom obrtniku ili pak multinacionalnoj korporaciji. Takve akcije gospodarstva imaju nemjerljivu vrijednost za lokalnu zajednicu i osjetljive skupine društva kojima su uglavnom okrenute. Filantropija posebno dobiva na važnosti u kriznim situacijama u kojima se nalazi ne samo neka ugrožena skupina, nego čitavo društvo, kao što je slučaj i s pandemijom koja i dalje potresa svijet i čije će posljedice na gospodarstvo i društvo biti nemjerljive.
Gotovo da i nema tvrtke u Hrvatskoj koja se nije uključila na svoj način u ovaj talas pomoći zajednici. I dok su neke financijski moćnije tvrtke dale značajne iznose novca institucijama koje se bore protiv korone, druge su pomogle sa svojim resursima ili su pak prilagodile proizvodni proces produkciji zaštitnih i dezinfekcijskih artikala.
Među brojnim vrijednim programima odabrano je 15 finalista, a zaposlenici su zatim pozvani da daju svoj glas onima za koje bi voljeli da dobiju potporu. Upravo su glasovi zaposlenika bili ključni za konačan izbor projekata koji pružaju jednostavniju sutrašnjicu za ranjive društvene skupine najviše pogođene pandemijom. Njihove se donacije ne odnose isključivo na financijsku pomoć. Naime, Nets je ohrabrio svoje zaposlenike da se angažiraju ne samo u nominiranju i glasovanju, već i participacijom u samim odabranim organizacijama, nudeći svoje vrijeme i stručnu pomoć u područjima u kojima je ona potrebna.
