Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Na ovoj dionici vlakovi HŽ-a vozit će 120 km/h umjesto 60 km/h

Autor: Poslovni.hr/Hina
12. prosinac 2020. u 13:19
Podijeli članak —
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Podsjećaju da su radovi na obnovi počeli u svibnju ove godine i izvode se planiranom dinamikom pa se njihov završetak očekuje na ljeto 2022 godine.

HŽ Infrastruktura u petak je izvijestila da se s novim voznim redom koji na snagu stupa u nedjelju 13. prosinca, brzina vlakova na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa podiže sa 60 na 120 kilometara na sat (km/h).

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Rezultat je to, kako ističu, obnove gornjeg i donjeg pružnog ustroja, sanacije pružnih građevina, usklađivanja signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja i obnove kontaktne mreže.

HŽ Infrastruktura u petak je izvijestila da se s novim voznim redom koji na snagu stupa u nedjelju 13. prosinca, brzina vlakova na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa podiže sa 60 na 120 kilometara na sat (km/h).

Rezultat je to, kako ističu, obnove gornjeg i donjeg pružnog ustroja, sanacije pružnih građevina, usklađivanja signalno-sigurnosnih i telekomunikacijskih uređaja i obnove kontaktne mreže.

Do kraja godine planira se završetak svih radova na dionici Zaprešić – Savski Marof, uređenje kolodvorske zgrade i okoliša u kolodvoru Savski Marof te izgradnja perona i uređenih površina na stajalištima Zaprešić-Savska i Brdovec.

Po završetku obnove dionice Zaprešić -Savski Marof započet će obnova pruge od Zaprešića do Zagreb Zapadnog kolodvora, kažu u HŽ Infrastrukturi.

Podsjećaju da su radovi na obnovi počeli u svibnju ove godine i izvode se planiranom dinamikom pa se njihov završetak očekuje na ljeto 2022 godine.

Pružna dionica Zagreb Zapadni Kolodvor- Savski Marof duga 17,8 kilometara nalazi na koridoru RH1, vrlo važnom za međunarodni teretni i gradsko-prigradski prijevoz. Radovi na njenoj obnovi su vrijedni 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke.

Po završetku obnove vlakovi će cijelom dionicom prometovati brzinom od 120 km/h, sigurnost i interoperabilnost željezničkoga prometa bit će veće, smanjit će se troškovi održavanja pruge, a poboljšat će se i mogućnost prijevoza većeg broja putnika u dnevnome migracijskom prometu, zaključuje se u priopćenju.

Autor: Poslovni.hr/Hina
12. prosinac 2020. u 13:19
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close