Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Infobip ušao u još jedno važno partnerstvo

Autor: Marija Crnjak
19. studeni 2020. u 10:32
Podijeli članak —
Infobipov kompleks u Vodnjanu zasad će biti prazan, najglobaliziranija domaća kompanija otkazala je i sva međunarodna putovanja i planirana događanja u uredima/DUŠKO MARUŠIĆ/PIXSELL

Partnerstvo će C3 Adriatic mreži omogućiti stvaranje personalizirane komunikacije za svoje klijente korištenjem Infobipove platforme

Vodnjanski Infobip, najveća hrvatska IT kompanija i digitalne agencije PM Ljubljana i 01 Content&Technology Zagreb, članice najveće europske content marketing mreže C3, sklopili su partnerstvo kako bi povećali kvalitetu brend komunikacije. Kako stoji u današnjoj objavi, partnerstvo će C3 Adriatic mreži omogućiti stvaranje personalizirane komunikacije za svoje klijente korištenjem Infobipove platforme, od chatbotova Answers, kontakt centra u oblaku Conversations, do najmodernijeg alata za angažiranje korisnika Moments.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Cilj partnerstva je povećati zadovoljstvo korisnika tako da se komunikacija odvija kroz kanal koji korisnik preferira, u trenutku u kojem mu najviše odgovara i uz korisne i relevantne informacije koje su mu u tom trenutku potrebne, a rješenja će biti ponuđena klijentima u regiji i cijeloj Europi.

Vodnjanski Infobip, najveća hrvatska IT kompanija i digitalne agencije PM Ljubljana i 01 Content&Technology Zagreb, članice najveće europske content marketing mreže C3, sklopili su partnerstvo kako bi povećali kvalitetu brend komunikacije. Kako stoji u današnjoj objavi, partnerstvo će C3 Adriatic mreži omogućiti stvaranje personalizirane komunikacije za svoje klijente korištenjem Infobipove platforme, od chatbotova Answers, kontakt centra u oblaku Conversations, do najmodernijeg alata za angažiranje korisnika Moments.

Cilj partnerstva je povećati zadovoljstvo korisnika tako da se komunikacija odvija kroz kanal koji korisnik preferira, u trenutku u kojem mu najviše odgovara i uz korisne i relevantne informacije koje su mu u tom trenutku potrebne, a rješenja će biti ponuđena klijentima u regiji i cijeloj Europi.

Aleksandar Daić, Infobipov strateški direktor za partnerstva istaknio je da su digitalne agencije na prvoj liniji, jer one pomažu svojim klijentima kreirati superiorno korisničko iskustvo.

“Upravo zato kroz naše partnerstvo s C3 Adriatic, želimo ponuditi rješenja koja obogaćuju korisničko iskustvo i donose snažan benefit klijentima u cijeloj Europi, kaže Daić.

Karsten Krämer, član uprave C3 Creative Code and Content GmbH, pojasnio je da C3 pomaže brendovima da ostanu relevantni partneri u životu svojih korisnika.

“Više od 700 stratega, dizajnera, novinara, urednika, inženjera u C3 grupi razvija i implementira komunikacijska rješenja s izvanrednim rezultatima. C3 objedinjuje kreativnost, sadržaj i tehnologiju, sve aspekte napredne komunikacije pod jednim krovom”, kaže Krämer.

Autor: Marija Crnjak
19. studeni 2020. u 10:32
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close