Pandemija je dovela do jačanje internetske trgovine, što je značajna promjena u odnosnu na dosadašnje trendove. Naime, većina kupaca koristila je Crni petak za osobno iskustvo kupovine: odlazak u trgovine, isprobavanje odjeće i osobno razgledavanje proizvoda prije kupnje. Ove godine neće biti tako. Internetska trgovina bit će u fokusu.
Donedavno se očekivalo da bi pandemija mogla obuzdati potrošnju. Međutim, čini se da su se kupci u zdravstvenoj krizi zaželjeli šopinga te jedva čekaju Crni petak i povoljne cijene kako bi si priuštili stvari koje nisu mogli kupiti u prethodnom dijelu godine, piše Točka na i.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu