Dok je mnogim ugostiteljima epidemija donijela samo probleme, Nikola Božić iz obiteljskog gospodarstva Đurina Hiža iz Varaždinskih Toplica pokrenuo je novi biznis, projekt “Deda ide po svetu˝ zahvaljujući kojem i nakon lockdowna uspješno posluje raznoseći namirnice diljem zemlje.
“Ideja je proizašla iz činjenice da sam u svojim ‘dry agerima’ imao 250 kg odležanog mesa koje je taman trebalo ići ‘na stol’ u restoranu, međutim zbog lockdowna smo morali zatvoriti svoj restoran. Također, moj otac ima vinograd od 6000 trsova, pa tako i vino koje je smo ponudili u dostavama. Nisam htio dozvoliti otpuštanje ljudi jer je riječ je o jako dobro posloženom timu te je glavna ideja bila da ostane na okupu i kad prođe lockdown”, objašnjava Nikola Božić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu