Iako je u prodaji od početka ove godine, Porsche je svoju novu uzdanicu, model Taycan, s odgodom zbog korona krize i lockdowna službeno predstavio tek ovih dana javnosti te su ga na njihovu testnom poligonu (Porsche Experience Center) koji se nalazi u sklopu trkališta Formule 1 u njemačkom Hockenheimu isprobali i hrvatski novinari.
Radi se o rasnom sportašu koji dolazi iz ove tvrtke sa sjedištem u Stuttgartu, trenutno petom modelu koji imaju u ponudi, koji je po svojem dizajnu, veličini i većini karakteristika između cupea 911 i obiteljske Panamera, no ono što ga izdvaja i zbog čega ga i ovako predstavljamo je što je to prvi Porsche i generalno jedan od rijetkih sportaša uopće koji je na struju. Čitav projekt je nama u Hrvatskoj dodatno zanimljiv zbog značajnih investicija Porschea u tehnologiju za električne automobile u Hrvatskoj, u Rimac i Infinum, a što bi se dodatno moglo oplemeniti i s prebacivanjem njihova Bugattija u Rimac. Modeli iz čitave ergele VW-a, pa tako i Porsche, su Hrvatima oduvijek bili veliki favoriti, a sada bi to moglo dobiti i dodatni zamah. Da je tome tako, govori i činjenica da je Taycan već prodan u osam primjeraka u Hrvatskoj. Globalno ih je u prvom polugodištu prodano 4480, a najviše u Kini, SAD-u te samoj Njemačkoj. Porsche je u prvom polugodištu ukupno prodao 116.964 automobila, a 34% toga broja otpada na model Cayenne, 29% na Macan, 14% na model 911, 11% na Panameru, modeli 718 su činili 8% prodaje, a Taycan je zauzeo 4% njihova tržišta.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu