Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Obilježena prva godina poslovanja Vodotehnike

Autor: Darko Bičak
14. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Na svečanosti kupaonska oprema tvrtke predstavljena je uz reviju kupaćih kostima

Tvrtka Vodotehnika obilježila je krajem prošlog tjedna modnom revijom kupaćih kostima prvu godinu dana poslovanja svojeg salona u Varaždinu. Tvrtka se bavi distribucijom kupaonskog programa renomiranih svjetskih brendova Teuco, Samo, Flaminia, Fratelli Frattini, Mario Giampieri, Isa, Inda, Pozziginori, Sant Agostino, Pi.Sa i Appiani. Na prezentaciji je predstavljena i skupocjena Seaside Teuco kada od 60.000 kuna namijenjena “istinskim” zaljubljenicima u svoje kupaonice, naravno dubljeg džepa. Zamjenik generalnog direktora Vodotehnike d.d., Stipe Ivančić kazao je tom prigodom da donedavno zapostavljena prilikom uređenja životnog prostora kupaonica danas u hrvatskim domovima dobiva sve veću važnost, a ulaganje u njezino opremanje katkad nadmašuje budžet predviđen za sve ostale prostorije zajedno. U Vodotehnici objašnjavaju da je ova pojava posljedica sve većeg izbora luksuzne kupaonske opreme, ali i pojačane svijesti Hrvata o kupaonici kao mjestu na kojem se u vlastitom domu najlakše i najbrže opuštaju. “U današnje vrijeme potpuni wellness centar možete imati kod kuće i koristiti ga u bilo kojem trenutku kada se to vama prohtije”, izjavio je Ivančić. Nove trendovske kade za kupanje više nisu monotone bijele boje, već se rade od različitih materijala u bojama. Posebno je predstavljen sustav Hydrosonic koji oslobađa od stresa.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Tvrtka Vodotehnika obilježila je krajem prošlog tjedna modnom revijom kupaćih kostima prvu godinu dana poslovanja svojeg salona u Varaždinu. Tvrtka se bavi distribucijom kupaonskog programa renomiranih svjetskih brendova Teuco, Samo, Flaminia, Fratelli Frattini, Mario Giampieri, Isa, Inda, Pozziginori, Sant Agostino, Pi.Sa i Appiani. Na prezentaciji je predstavljena i skupocjena Seaside Teuco kada od 60.000 kuna namijenjena “istinskim” zaljubljenicima u svoje kupaonice, naravno dubljeg džepa. Zamjenik generalnog direktora Vodotehnike d.d., Stipe Ivančić kazao je tom prigodom da donedavno zapostavljena prilikom uređenja životnog prostora kupaonica danas u hrvatskim domovima dobiva sve veću važnost, a ulaganje u njezino opremanje katkad nadmašuje budžet predviđen za sve ostale prostorije zajedno. U Vodotehnici objašnjavaju da je ova pojava posljedica sve većeg izbora luksuzne kupaonske opreme, ali i pojačane svijesti Hrvata o kupaonici kao mjestu na kojem se u vlastitom domu najlakše i najbrže opuštaju. “U današnje vrijeme potpuni wellness centar možete imati kod kuće i koristiti ga u bilo kojem trenutku kada se to vama prohtije”, izjavio je Ivančić. Nove trendovske kade za kupanje više nisu monotone bijele boje, već se rade od različitih materijala u bojama. Posebno je predstavljen sustav Hydrosonic koji oslobađa od stresa.

Autor: Darko Bičak
14. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close