Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Počinje gradnja najskuplje ceste u Hrvatskoj, kilometar košta 152 milijuna kuna

Autor: Poslovni.hr
27. srpanj 2020. u 13:16
Podijeli članak —
Arhivska fotografija: Goran Kovačić/PIXSELL

Na trasi ove spojne ceste koja će riječku luku povezati s hrvatskom mrežom autocesta mora se ukloniti sedamdesetak objekata

Krenulo se s pripremnim radovima i organizacijom gradilišta na trasi buduće ceste D-403 koja će spojiti novi kontejnerski teminal na Zagrebačkoj obali s riječkom obilaznicom na čvoru Škurinje. Trenutačno se izvode radovi uklanjanja, odnosno rušenja objekata preostalih od izvlaštenja zemljišta za potrebe izgradnje te ceste koja je već zadobila status najskuplje u Hrvatskoj. Zbog njezine kompleksnosti i činjenice da je najvećim dijelom u objektima – tunelu, vijaduktima i podvožnjacima – kilometar buduće D-403 košta 152 milijuna kuna.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Kako piše Novi list, na trasi ove spojne ceste koja će riječku luku povezati s hrvatskom mrežom autocesta mora se ukloniti sedamdesetak objekata, što manjih pomoćnih i stambenih te većih gospodarskih objekata i napuštenih tankova Inine bivše rafinerije na Mlaki, doznajemo iz Hrvatskih cesta. Prvi konkretni radovi, prema onom što navode iz HC-a, mogu se očekivati koncem kolovoza, odnosno početkom rujna, i to na dijelu čvora Škurinje i budućeg tunela Podmurvice, dok bi se na spoju od tunela do ulaska u luku startalo početkom iduće godine.

Krenulo se s pripremnim radovima i organizacijom gradilišta na trasi buduće ceste D-403 koja će spojiti novi kontejnerski teminal na Zagrebačkoj obali s riječkom obilaznicom na čvoru Škurinje. Trenutačno se izvode radovi uklanjanja, odnosno rušenja objekata preostalih od izvlaštenja zemljišta za potrebe izgradnje te ceste koja je već zadobila status najskuplje u Hrvatskoj. Zbog njezine kompleksnosti i činjenice da je najvećim dijelom u objektima – tunelu, vijaduktima i podvožnjacima – kilometar buduće D-403 košta 152 milijuna kuna.

Kako piše Novi list, na trasi ove spojne ceste koja će riječku luku povezati s hrvatskom mrežom autocesta mora se ukloniti sedamdesetak objekata, što manjih pomoćnih i stambenih te većih gospodarskih objekata i napuštenih tankova Inine bivše rafinerije na Mlaki, doznajemo iz Hrvatskih cesta. Prvi konkretni radovi, prema onom što navode iz HC-a, mogu se očekivati koncem kolovoza, odnosno početkom rujna, i to na dijelu čvora Škurinje i budućeg tunela Podmurvice, dok bi se na spoju od tunela do ulaska u luku startalo početkom iduće godine.

– Ukupni projekt spoja luke Rijeka s obilaznicom grada Rijeke na autocesti A7 podijeljen je u četiri faze, od kojih Hrvatske ceste imaju ugovor za izgradnju tri faze, a jednu fazu izvodi HŽ Infrastruktura. Ugovor o građenju je također podijeljen u tri faze gdje se 1. i 2. faza projekta, čvor Škurinje i tunel Podmurvice, započinju u roku od 70 dana od potpisa ugovora, a spoj od tunela do ulaska u luku u roku od 180 dana, navode iz Hrvatskih cesta.

Autor: Poslovni.hr
27. srpanj 2020. u 13:16
Podijeli članak —
Komentari (1)
Pogledajte sve

Sasvim nepotrebno bacanje novaca.

Ovi dolje u Rijeci neznaju od cesta, tunela, nadvožnjaka više niti auta voziti.. Grade se obilaznice obilaznica…. betonizacija Rijeke, a bio je to jedan lijep grad sa toplinom.

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close