Unatrag 20-ak godina televizija je doživjela revoluciju u izgledu, a prosječni televizor kutijasta oblika crne boje zamijenili su veliki i tanki ekrani podržani novim tehnologijama. Samo tako televizor može parirati društvenim mrežama i osvojiti pažnju mlađih skupina – milenijskoj i Z generaciji.
Istraživači Cowena su od 50 američkih oglašivača koji ukupno na godišnjoj razini troše čak 14 milijardi dolara na svoje kampanje, tražili da odaberu medij ili platforme na kojima bi plasirali svoje kampanje. Dva medija su bila dominantna, društvene mreže za one mlađe i televizija za one od 35 i više godina starosti.
Baby Boomeri, znači oni rođeni između 1946 i 1964. godine, provode mnogo vremena gledajući tradicionalnu televiziju, dok milenijci i mlađi više gledaju videozapise na internetu i žele isprobavati nove stvari. To je u skladu i s novim izvješćem eMarketera, istraživačke kompanije, koja je otkrila da je 64,2 milijuna ljudi rođenih između 1981. i 1996. godine tijekom prethodne godine najmanje jednom mjesečno gledala streaming videozapisa prebačenih na neki uređaj. Tradicionalnu televiziju je s druge strane na mjesečnoj razini gledalo 59 milijuna ljudi. To znači da tehnologija danas mora nuditi integralne mogućnosti – da se na jednom digitalnom uređaju nude sadržaji za cijelu obitelj.
Razlozi zbog kojeg ljudi biraju svoje tv prijemnike su brojni, a često je to zbog kvalitete slike, dizajna ili zvuka. Danas su već dostupni i QLED televizori s 8K AI Upscaling tehnologijom koja analizira svaku scenu sadržaja počevši od podataka o boji i teksturi do detalja o osvjetljenju i kontrastu. Ako izvorna kvaliteta sadržaja nije 8K, AI Upscaling tehnologija optimizira kvalitetu slike kako bi je podigla na razinu 8K rezolucije. Iz Samsunga vole reći kako u tim okvirima sadržaj današnjice možete gledati u kvaliteti i rezoluciji sutrašnjice. Njihove televizore karakterizira infinity zaslon koji s vrhunskim i elegantnim dizajnom doživljaj gledanja televizije odvodi na sasvim nove razine uronjenosti i realizma. Uz sve to, zvuk je bitna varijabla tog spominjanog doživljaja, a pospješuje se uz OTS+ tehnologiju. Zvuk se tako širi brže dok prati kretanje predmeta po zaslonu. S ugrađenim zvučnicima zvuku se pruža sloboda koja mu je potrebna kako bi se našao ondje gdje će zvučati najbolje, a to na kraju stvara trodimenzionalan doživljaj zvuka poput stvarnoga.