Za većinu mladih YouTube je najpopularnija aplikacija s kojom provode puno vremena i na kojoj gledaju crtiće, spotove, filmove ili prankove influencera. Ipak, posljednjih godina iz Kine se pojavila velika prijetnja, aplikacija za dijeljenje kratkih videozapisa TikTok koja je osvojila djecu i mlade i koja je čak zaprijetila popularnosti YouTubea. Posljednje istraživanje koje je objavila kompanija Qustodio, a provedeno je među djecom starosti između 4 i 14 godina u SAD-u, Španjolskoj i Velikoj Britaniji, pokazuje da bi uskoro djeca dnevno mogla provoditi više vremena s TikTokom, nego s YouTubeom, piše Zimo.hr.
Prosječno djeca između 4 i 14 godina, pokazalo je to istraživanje, dnevno provedu 85 minuta gledajući sadržaj na YouTubeu, dok dnevno na TikToku provode 80 minuta. Prošle godine, a pogotovo ove godine tijekom karantene, zabilježen je veliki porast korištenja te aplikacije te se nastavak tog trenda očekuje i u budućnosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu