ZAGREB Naplata parkiranja u Zagrebu jučerašnjom odlukom Poglavarstva proširena je na novih 55 novih ulica, od kojih je većina u drugoj naplatnoj zoni u kojoj sat parkiranja stoji osam kuna. U centru Sesveta je uvedena naplata za treću zonu, tj. četiri kune po satu. Većina ulica koje su postale druga zona se odnose na istočni dio grada – područje od Kvaternikova trga do stadiona Maksimir, te u područje Sigeta ispod Zagrebačkog velesajma. Izmjena odluke o naplati parkiranja je donijela i još dvije novine – ukinuto je ograničenje da pravne osobe mogu kupiti najviše tri, a fizičke jednu povlaštenu (godišnju) kartu za parkiranje. U Poglavarstvu se nije mogao dobiti točan podatak o tome na koliko je ukupno mjesta povećana zona naplate, ali samo u Sigetu je riječ o 868 parkirališta. Davor Jelavić, zadužen i za promet i komunalne aktivnosti, nije mogao reći i koliko će porasti prihodi Zagrebparkinga. “Želimo povećati fluktuaciju vozila i spriječiti njihovo dugotrajno zadržavanje oko brojnih institucija u istočnom dijelu grada”, rekao je Jelavić. U Zagrebu je inače poskupjelo parkiranje od početka ove godine, a prošle je već jednom proširena zona naplate parkiranja.
ZAGREB Naplata parkiranja u Zagrebu jučerašnjom odlukom Poglavarstva proširena je na novih 55 novih ulica, od kojih je većina u drugoj naplatnoj zoni u kojoj sat parkiranja stoji osam kuna. U centru Sesveta je uvedena naplata za treću zonu, tj. četiri kune po satu. Većina ulica koje su postale druga zona se odnose na istočni dio grada – područje od Kvaternikova trga do stadiona Maksimir, te u područje Sigeta ispod Zagrebačkog velesajma. Izmjena odluke o naplati parkiranja je donijela i još dvije novine – ukinuto je ograničenje da pravne osobe mogu kupiti najviše tri, a fizičke jednu povlaštenu (godišnju) kartu za parkiranje. U Poglavarstvu se nije mogao dobiti točan podatak o tome na koliko je ukupno mjesta povećana zona naplate, ali samo u Sigetu je riječ o 868 parkirališta. Davor Jelavić, zadužen i za promet i komunalne aktivnosti, nije mogao reći i koliko će porasti prihodi Zagrebparkinga. “Želimo povećati fluktuaciju vozila i spriječiti njihovo dugotrajno zadržavanje oko brojnih institucija u istočnom dijelu grada”, rekao je Jelavić. U Zagrebu je inače poskupjelo parkiranje od početka ove godine, a prošle je već jednom proširena zona naplate parkiranja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu