Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

HTZ koristi predsjedanje EU da privuče goste iz Belgije

Autor: Marija Crnjak
08. siječanj 2020. u 13:21
Podijeli članak —
Plakat u Zračnoj luci u Bruxellesu. Foto: HTZ

Staničić: gosti iz Belgije u razdoblju od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor.

Hrvatska turistička zajednica provodi veliku promotivnu kampanju vanjskog oglašavanja u Bruxellesu kojom se obilježava početak predsjedanja Hrvatske Vijećem Europske unije. Tijekom siječnja i polovice veljače javni gradski prijevoz, autobusi, tramvaji, zračna luka i najfrekventnije i najreprezentativnije gradske lokacije u Bruxellesu krasit će motivi Hrvatske, a sve u cilju dodatnog isticanja kako najmlađa, ali i najljepša članica po prvi puta predsjedava Europskom unijom, objavili su iz Hrvatske turističke zajednice.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

„Hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a idealna je prilika za dodatnu promociju naše zemlje pa smo uoči samog početka predsjedanja započeli s ovom kampanjom za koju vjerujemo da će imati pozitivne promotivne efekte. U prilog nam ide i vremenski okvir kampanje koji se savršeno uklapa u belgijski „turistički“ kalendar, budući da tržišna istraživanja krovne udruge belgijskih turoperatora ABTO pokazuju kako gosti iz Belgije u razdoblju od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je u Hrvatskoj s tržišta Belgije u prošloj godini ostvareno više od 220 tisuća dolazaka i gotovo milijun noćenja. 

Hrvatska turistička zajednica provodi veliku promotivnu kampanju vanjskog oglašavanja u Bruxellesu kojom se obilježava početak predsjedanja Hrvatske Vijećem Europske unije. Tijekom siječnja i polovice veljače javni gradski prijevoz, autobusi, tramvaji, zračna luka i najfrekventnije i najreprezentativnije gradske lokacije u Bruxellesu krasit će motivi Hrvatske, a sve u cilju dodatnog isticanja kako najmlađa, ali i najljepša članica po prvi puta predsjedava Europskom unijom, objavili su iz Hrvatske turističke zajednice.

„Hrvatsko predsjedanje Vijećem EU-a idealna je prilika za dodatnu promociju naše zemlje pa smo uoči samog početka predsjedanja započeli s ovom kampanjom za koju vjerujemo da će imati pozitivne promotivne efekte. U prilog nam ide i vremenski okvir kampanje koji se savršeno uklapa u belgijski „turistički“ kalendar, budući da tržišna istraživanja krovne udruge belgijskih turoperatora ABTO pokazuju kako gosti iz Belgije u razdoblju od prosinca do veljače najčešće bukiraju svoj odmor“, istaknuo je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, dodavši kako je u Hrvatskoj s tržišta Belgije u prošloj godini ostvareno više od 220 tisuća dolazaka i gotovo milijun noćenja. 

U sklopu kampanje Bruxellesom prometuje 25 autobusa i tramvaja na kojima građani glavnog grada Europske unije i brojni posjetitelji mogu vidjeti motive Hrvatske s naglaskom na turistički proizvod nautike. Aktivnosti oglašavanja provode se i putem velikih plakata koji su smješteni u postajama briselske podzemne željeznice, u centru grada i u tzv. „europskoj četvrti“, na odabranim atraktivnim gradskim lokacijama te putem velikih digitalnih ekrana pozicioniranih na najfrekventnijim pozicijama unutar briselske zračne luke koja godišnje broji preko 26 milijuna putnika.

Autor: Marija Crnjak
08. siječanj 2020. u 13:21
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close