Kandit iduće godine obilježava 100 godina proizvodnje slatkog programa u Osijeku. Neki su njihovi proizvodi postali sinonim za Kandit, poput Mentol bombona, Rum pločice, čokolada Riki, Dado i Goga te su i danas u vrhu po prodaji u svojoj kategoriji.
"Ali smo svjesni da na tradiciju trebamo biti ponosni i istovremeno gledati naprijed", govori nam Tihana Kostenko, direktorica marketinga osječkoga konditora. U zadnjih pet godina napravili su veliki pomak na tržištu kroz promjene u programu, zbog čega su danas jedan od glavnih igrača u Hrvatskoj u sektoru. Promijenili su vizualni identitet većine proizvoda, unaprijedili kvalitetu te inovirali program s novim okusima i pakiranjem.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu