Imajući u vidu dosadašnje fizičke pokazatelje ove sezone, turističkim kompanijama u 2019. će biti teško prestići lanjske sjajne rezultate s prosječnim rastom prihoda od oko 10 posto, bar kad je u pitanju desetak najvećih. Rast se može očekivati kod onih koji su ulagali u podizanje kvalitete, no pitanje je hoće li se s obzirom na potražnju održati i cijene kvalitetnije usluge.
Rast već pet godina
Top lista najvećih turističkih kompanija nije se ni u ovoj godini značajno izmijenila, s Valamar Rivijerom na vrhu. Tvrtka je ove godine dosegnula brojku od 7000 zaposlenih i približava se godišnjem prihodu od dvije milijarde kuna. Čini se da zasad nemaju problema ni s ovom sezonom, unatoč izazovima te povećanju konkurentnosti pojedinih destinacija na Mediteranu. Valamar Riviera je u prvih šest mjeseci imala ukupan prihod od 698 milijuna kuna, od čega se 663 milijuna kuna odnosi na prihode od prodaje, koji su u odnosu na isto razdoblje prošle godine zabilježili porast od 13 posto. Realizirano je više od 2 milijuna noćenja, što je 5 posto više u odnosu na prošlu godinu. Time je rast noćenja nastavljen već petu godinu uz povećanje prosječne dnevne cijene za 8 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu