Luxheal je američko-hrvatsko poduzeće koje se bavi plasiranjem digitalnih rješenja u medicini, a kada se se govori o medicini, jasno je da je čovjek u središtu njihova zbivanja.
Čovjek i njegov boljitak, odnosno činjenica da kardiovaskularne bolesti godišnje u Hrvatskoj ubiju gotovo 20 tisuća stanovnika poslužila je ovim mladim stručnjacima da nađu svoju tržišnu nišu i oforme digitalnu platformu čiji je krajnji cilj pospješiti kvalitetu života pacijenata, ali i pomoći liječnicima u njihovu poslu. Njihov proizvod je Luana, aplikacija za prevenciju kardiovaskularnih bolesti. Njome u narednih pet godina žele smanjiti stopu smrtnosti za 30 posto te tako svoj projekt pozicionirati kao društveno odgovoran. Ideja je došla od studenta medicine Marina Šabijana, a mladi tim koji stoji iza ovog poduzeća može se već sada pohvaliti i suradnjom sa stručnjacima van granica Hrvatske.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu